Як модель Mercedes-Benz почали називати на честь першого канцлера ФРН
У цей день, 8 грудня 1951 року в палаці Шаумбург у Бонні першому канцлеру ФРН Конраду Аденауру було передано представницький лімузин Mercedes-Benz 300 сімейства W186. За весь час перебування на посаді – до 1963 року він змінив шість таких машин.
А останню з них, 1959 року випуску (кузов W189), викупив в особисте користування і їздив на ній аж до своєї смерті в 1967 році. Така багаторічна прихильність політика до цієї моделі дала їй неофіційну назву «Мерседес Аденаурера».
Сьогодні останній автомобіль Аденаурера дбайливо зберігається у заводському музеї Mercedes-Benz. Це версія Limousine з подовженою на 200 мм (до 3150 мм) колісною базою. Між кабіною водія та основним салоном встановлена скляна перегородка з електроприводом. Є й відкидний столик. На задньому вікні є сонцезахисна рулонна шторка. А ось кондиціонера на цій машині не було, тому над заднім диваном встановили трилопатевий вентилятор.
Цікаво, що на Mercedes-Benz 300 їздив ще й Федеральний президент. Вирізнялися машини прапорцями на крилах. Якщо у канцлера орел був зображений на чорно-червоно-золотому тлі (кольорах німецького прапора), то президентський орел був на золотому тлі в червоній рамці.
На відміну від ранньої моделі W186 на машині W189 стояла трилітрова “шістка” не з карбюратором, а з системою упорскування. У результаті потужність зросла зі 125 до 160 к. с. Швидкість сягала 165 км/год. Модель Mercedes-Benz 300 пропонувалася також й у версії 4-дверного кабріолету. Одна така рідкісна машина була презентована на Технічному фестивалі Old Car Land 2021 у Києві. Якщо седанів за весь час виготовили 7746 од., то кабріолетів всього 642.