20 мая 1949 года Ганноверской ярмарке были представлены коммерческие автомобили Mercedes-Benz первого послевоенного поколения – грузовик L 3250 и автобус O 3250
Цього дня 75 рокiв тому компанія Mercedes-Benz показала публіці в Ганновері вантажний автомобіль L 3250 і створений на його базі автобус про 3250 – перші новинки після закінчення Другої світової.
На заключному етапі війни автозаводи Mercedes-Benz були зруйновані внаслідок бомбардувань, а також наземних бойових дій. Але вже влітку 1945 року на частині збережених виробничих потужностей відновилося виготовлення вантажівок, щоправда, поки ще колишніх моделей – L 701 в Маннгеймі (копія “тритонки” Opel Blitz) і L 4500 S (4,5 т) в Гаггенау.
А в 1949 році на заводі в Унтертюркхаймі (передмісті Штутгарта) розпочався випуск вантажівки першого післявоєнного покоління. Цей автомобіль Mercedes-Benz L 3250 класу вантажопідйомності 3,25 т розробив інженер Вільгельм Гайспіль.
Зовні машина капотної компоновки мало чим відрізнялася від довоєнних моделей. Однак її родзинкою був швидкохідний предкамерний дизель ОМ 312, розроблений на базі бензинового мотора тієї ж вантажівки Opel Blitz. При робочому обсязі 4,6 л агрегат видавав на-гора 90 к.с. і працював в парі з 5-ступеневою КП.
Вантажівку L 3250 випускали лише кілька місяців, і вже на наступний рік розпочалося виробництво його вдосконаленої 3,5-тонної версії L 3500 (з 1955 року вона називалася L 311). Ця машина виявилася вельми вдалою. Вона залишалася у виробничій програмі 12 років.
Загалом у 1949-1961 рр. було випущено 51 687 машин цих двох сімейств. Крім того, в 1950-1961 рр. виготовили 2 984 повнопривідних версії LА 311, які використовували в прикордонній службі і поліції.
На базі вантажівки L 3250 випускали і капотні автобуси. Ці машини — О 3250 були розраховані на перевезення 29 пасажирів сидячи плюс сім, які стоятимуть. На зміну їй в 1950 році прийшла вдосконалена модель – міжміський O 3500 тієї ж місткості і з тим же самим двигуном.
Паралельно було налагоджено і випуск міської версії — О 3500 St. на 23 місця для сидіння і 22, щоб стояти. Крім того, в 1954 році з’явилася версія автобуса О 3500 з турбодизелем ОМ 312 а, який розвивав 115 к.с. Однак оскільки такий агрегат не планувалося встановлювати на вантажівки, випуск обмежився тільки малою серією.
До 1955 року включно було виготовлено 6 049 автобусів сімейства про 3500 (з 1954 року їх випускали під позначенням О 311).