Цього дня, 26 жовтня 1951 року український автогонщик Володимир Нікітін справив справжню сенсацію: їм уперше в країні було перевищено на автомобілі швидкість 200 км/год.
Потрібно сказати, що спортивний сезон 1951 року був для спортсменів-автомобілістів «союзу» дуже напруженим. Змагання на встановлення рекордів швидкості проводилися майже кожен місяць-півтора, до глибокої осені.
Слід зазначити, що українським гонщикам виступати було набагато важче, ніж їхнім російським колегам. Адже ті машини створювалися з опорою на такі потужні підприємства як ГАЗ, ЗІЛ, ЗМА, а також на досвідчений інститут НАМІ. А команда з Харкова не мала такої підтримки: адже у місті не було ні потужної автомобільної промисловості, ані профільних НДІ. Але незважаючи на це, вони в рекордно короткі терміни створювали оригінальні швидкісні машини. І вже перші старти показали їхню перевагу над суперниками. Це стало свідченням народження нової, харківської школи спортивного автобудування.
Завершальні старти спортивного року проходили на Мінському шосе. І там чудово показали себе члени Харківського автомобільного клубу В. К. Нікітін та Г. Т. Попов. На дистанції 1 км зі стартом з місця вони встановили два всесоюзні рекорди. Попов, який виступав на автомобілі «Шахтар» у класі 1200 см куб, із форсованим двигуном «Москвич-400» (1,2 л; 30 к. с.), показав швидкість 84,765 км/год. А Нікітін, який пілотував автомобіль «Харків-3» на базі шасі «Перемоги» (2,5 л; 73 к. с.), досяг показника 109,19 км/год.
Ще два всесоюзні досягнення ці спортсмени продемонстрували у перегонах на 1 км зі стартом з ходу. Попов розвинув 131,435 км/год, а Нікітін – 201,342 км/год, вперше в країні подолавши 200-кілометровий швидкісний рубіж.
Втім, цей абсолютний рекорд протримався трохи більше години. Вже в наступному заїзді на 5 км з ходу Нікітін довів його до 202,179 км/год. А Попов на цій дистанції покращив свій власний рекорд тримісячної давнини, вийшовши на показник 131,435 км/год.
Але це ще не все. Явна перевага українських спортсменів була закріплена двома рекордними фінішами «Шахтаря». Попов на дистанціях 50 км та 100 км показав результат відповідно 132,023 км/год та 121,799 км/год.
Таким чином українські автогонщики встановили протягом одного дня цілих вісім (!) всесоюзних рекордів.