11 жовтня 1928 року на лондонському автосалоні дебютував компактний відкритий автомобіль MG M-type, він же Midget, він же 8/33. Цей двомісний родстер завдовжки лише 3162 мм став першим масовим британським автомобілем із таким типом кузова. Ба більше, він став паличкою-виручалочкою для компанії, яка відчувала фінансові труднощі через падіння продажу седанів.
Виробництво MG M-type стартувало у квітні 1929 року на заводі в Коулі, а в 1930 році було перенесено на підприємство в Абінгдон.
У перші два роки основні зовнішні панелі кузова були зі штучної шкіри Rexine, натягнутої на дерев’яний каркас. І тільки в 1931 році кузов став суцільнометалевим.
Кузови переважно виробляла компанія Carbody з Ковентрі, зокрема і закриті типу купе (Sportsman), проте на машину приміряли “одяг” і сторонніх ательє, наприклад, таких як Jarvis.
На машині застосовувався модернізований 4-циліндровий верхньовальний двигун робочим об’ємом 847 см куб., запозичений від моделі Minnor. Спочатку він розвивав 20 к.с. і розганяв машину спорядженою масою 508 кг до 103 км/год.
У 1930 році з’явилася версія в 27 к.с. Крім 3-ступеневої несинхронізованої коробки передач опційно почали пропонувати 4-ступеневу. Автомобіль споживав близько 6 л палива на 100 км і міг розганятися до 105 км/год. У тому ж 1930 році почали застосовувати двостулкові двері, що відкриваються вже по ходу руху.
У 1932 році з’явилася версія з нагнітачем, яка давала змогу досягти максимальної швидкості в 130 км/год. А щодо шасі, то його також було взято від моделі Minor. Підвіска коліс була залежною, на напівеліптичних ресорах і фрикційних амортизаторах.
Популярним MG M-type став завдяки невеликій ціні – від 175 фунтів за родстер, що було вдвічі дешевше за Minor. Купе пропонувалося за 245 фунтів, а найдорожчою була версія з нагнітачем – 250 фунтів-стерлінгів. А загалом з 1929 до 1932 рр. виготовили 3325 машин сімейства Mignet.
Верткі родстери також брали участь і в перегонах. Так, MG M-type прийшли першими на змаганнях Land’s End Trail 1929 року і Double Twelve на автодромі Brooklands у 1930-му. Ба більше, ці машини також дебютували в 24-годинному Ле-Мані 1930 року, щоправда, до фінішу так і не дійшли.