Як англійський автомобіль вперше отримав несівний кузов
18 жовтня 1950 року на лондонському автосалоні було презентовано автомобіль Ford Consul. Це була найперша масова англійська модель післявоєнних років. І природно, в ній знайшла відображення ціла низка новацій, що дозріли на той час в європейському автомобілебудуванні.
Для початку 50-х дизайн автомобіля був найсучаснішим. Триоб’ємний кузов вже з гладенькими боковинами, тобто без виступних назовні крил, плаский капот, низька і широка решітка радіатора. Лобове скло було вже панорамним.
Дуже важливо, що кузов вперше в англійському автомобілебудуванні був несівної конструкції. Відсутність традиційної лонжеронної рами дала змогу, по-перше, зменшити вагу машини, а по-друге, надати самому кузову підвищену жорсткість.
Передня підвіска вперше на автомобілях британського виробництва стала незалежною, типу Мак-Ферсон. Чотирициліндровий двигун завдяки верхнім клапанам отримав підвищену потужність: при робочому обсязі 1,5 л вона становила 48 к.с. Дуже непоганий показник для тих років. І це давало змогу автомобілю досягти максимальної швидкості в 120 км/год. Додамо, що, нарешті, машина отримала гідравлічні гальма на всіх колесах.
Автомобіль Ford Consul випускали не тільки з 4-дверним кузовом седан, але й у вигляді елегантного кабріолета, розробленого фірмою Сarbodies. А в 1954 році побачив світ і універсал з кузовом фірми Abbot. Продаж нової машини був успішним. У 1950-56 рр. було реалізовано 231 481 од.
Варто зазначити, що з 1950 року у виробництві перебував і “старший брат” цієї машини – Ford Zephyr. Він мав той же кузов, але часто в модному тоді, двоколірному забарвленні. А ось двигун у нього був куди соліднішим — 6-циліндровий агрегат робочим об’ємом 2262 см куб., який розвивав 69 к.с. Це дало змогу досягати швидкості 135 км/год. Загалом у 1950 – 56 рр. було випущено 152 677 автомобілів Ford Zephyr.