Британский актер, писатель и продюссер Роуэн Аткинсон выставил на торги спортседан Mercedes-Benz E500.
Як відомо, якщо людина талановита, то вона талановита у всьому. Всесвітньо відомий британський актор театру і кіно Роуен Аткінсон є пристрасним автоаматором. У його водійських правах відкрито кілька категорій, зокрема С, Е. Крім того, солідні гонорари дозволили йому зібрати невелику колекцію спорткарів, серед яких є кілька Aston Martin, Honda NSX і навіть Mclaren F1. Періодично Аткінсон публікує свої статті в британських автомобільних виданнях і бере участь у ретро-заходах, а в 2011 році він був гостем програми Top Gear.
Однією з перлин його колекції авто є спортивний Mercedes-benz E500 (W124), у виробництві якого брали участь фахівці Porsche. В Аткінсона було кілька подібних машин, причому один такий Mercedes-benz E500 він вже продав у лютому минулого року разом з унікальним седаном Lancia Thema 8.32, оснащеним мотором Ferrari V8.
Нинішній Mercedes-benz E500 був виготовлений в 1991 році. Машину придбали новою і через 4 роки експлуатації продали другому власникові.
Після 23 років, в 2017 році, Аткінсон викупив автомобіль і тепер пропонує його на продаж на аукціоні класичних автомобілів, який відбудеться 25 травня.
Цей екземпляр з’являвся на сторінках журналу Car і має повністю задокументовану історію свого існування. Попри пробіг понад 310 тисяч км на одометрі, цей автомобіль зможе потішити свого нового власника.
Mercedes-Benz E500 (1990-1995)
Концерн Daimler AG презентував флагмана сімейства Е-class (W124) в жовтні 1990 року на Паризькому автошоу.
У створенні і виробництві цієї незвичайної машини брали участь фахівці Porsche. Автомобіль оснащувався 5-літровим V8, що розвивав 326 к.с., і 4-ступінчастою автоматичною трансмісією. Цей тандем дозволяв розганяти спортседан до першої «сотні» за 6,1 с, а максимальна швидкість була обмежена електронікою на позначці 250 км/год.
Зовні цього «вовка в овечій шкурі» можна було відрізнити за розширеними колісними арками, інакшим переднім бампером з вбудованими «протитуманками», заниженою підвіскою і, звичайно ж, «перевернутим» шильдиком E500 (замість 500Е). Фінальна збірка здійснювалася на заводі Porsche в Цуффенхаузені. Виробництво моделі було припинене в квітні 1995 року. Загалом було виготовлено 10479 екземплярів.