Цього дня, 25 квітня 1984 року, журналістам вперше представили модель Austin Montego, яка прийшла на зміну машині Ambassador. Машину збудували на загальній платформі з «молодшим братом» – Austin Maestro, що добре було видно по уніфікованих дверях. Montego став конкурувати з такими відомими моделями на британському ринку як Ford Sierra та Vauxhall Cavalier (Opel Ascona C).
Спочатку машина з’явилася тільки з 4-дверним кузовом седан, який однозначно привертав увагу своїм дизайном – як глибокими поздовжніми проштампуваннями від носа до корми, так й оригінальним заднім склом із трьох складових частин. У жовтні 1984 року на Британському міжнародному салоні з’явився універсал, який отримав найбільший у класі багажний відсік.
Машина пропонувалася з трьома бензиновими агрегатами на вибір: 1,3 л (68 к. с.), 1,6 л (86 к. с.) та 2,0 л – 104 к. с. (карбюратор) та 115 к. с. (впорскуовання).
Зауважимо, що паралельно із Austin Montego випускався і його «двійник», під брендом MG. На початку 1985 року з’явився варіант із дволітровим турбомотором у 150 к. с. Він і став найшвидшим автомобілем MG на той час – від 0 до 60 миль на годину (96 км/год) розганявся за 7,3 секунди, а «максималка» складала 203 км/год.
У 1988 році машина зазнала фейсліфтингу. Вона також отримала дволітровий дизельний двигун Perkins 81 к. с. та 7-місний варіант універсала – Countryman. Зазначимо, що 1988-й став останнім роком для моделі під маркою Austin та взагалі для автомобілів цього відомого англійського бренду. Надалі, до 1995 року включно Montego продавався під маркою Rover.