22 ноября 1900 года немецкая фирма Daimler Motoren-Gesellschaft в городе Каннштатт собрала первый автомобиль марки Mercedes
У 1900 році інженер Вільгельм Майбах і син Готтліба Даймлера – Пауль створили нову, прогресивну на ті часи модель автомобіля під назвою Mercedes. Вона мала компоновку, що стала згодом класичною: двигун рідинного охолодження розміщувався спереду, а тягові колеса – ззаду.
Перед мотором було встановлено радіатор стільникової конструкції. Цікаво, що він складався з труб прямокутного, а не круглого перетину. Це давало змогу зменшити кількість води вдвічі — до 9 л. Робочий об’єм 4-циліндрового двигуна становив 5913 см куб., а потужність 35 к.с. Крутильний момент через шестеренчасту 4-ступінчасту коробку передач передавався на задню вісь через ланцюговий привід.
Порівняно з однокласниками машина мала нижчий центр ваги і збільшену довжину. Кузов був відкритий, спершу двомісний, спортивного типу, але потім став суто пасажирським, розрахованим на чотирьох осіб.
На “тижні перегонів у Ніцці” (Nice Race Week) в березні 1901 року цей автомобіль домінував. Максимальна його швидкість досягла 86 км/год, а середня — 51,4 км/год.
У Франції комерційні інтереси фірми Daimler представляв австро-угорський консул у Ніцці і бізнесмен Еміль Еллінек. Він порахував, що новому автомобілю для успіху на ринку потрібна і нова, ефектна назва. А у його старшої дочки було красиве іспанське ім’я Мерседес. Зрештою машину так і нарекли.
Назва сподобалося публіці, а тому наступні моделі фірми теж її отримали. А після злиття з компанією Benz в 1902 році, автомобіль почав носити марку, що існує і понині — Mercedes-Benz.
Для нової марки придумали і нову, ефектну емблему — трипроменеву зірку. Існує думка, що її промені символізують трьох людей, причетних так чи інакше до створення марки: Вільгельма Майбаха, Еміля Еллінека і, звісно, дочки Мерседес. Ці промені трактували і інакше: як символ трьох стихій, де використовувалися мотори марки Mercedes, — на землі, на воді і в повітрі.