Кинутий в Україні: Opel Omega з мотором 3.6 і КПП від Corvette
Унікальний седан Opel Lotus Omega (у Великій Британії – Vouxhall Lotus Carlton) знайшли в ангарі у Вінниці (UPD – як виявилося, насправді авто знаходиться в Словенії). Знахідка примітна тим, що загалом таких супер-седанів було вироблено 950 штук (за деякими даними 988 машин), 320 з яких були правокермовими Lotus Carlton. Відповідно, до наших днів більш-менш живих і взагалі збережених екземплярів дійшло дуже мало, а ті, що залишилися в непоганому стані продають за пристойні гроші. Так, у Німеччині наразі вилка цін на Lotus Omega становить від 50 до 80 тисяч євро. Можна знайти і дешевше, але їхній стан залишає бажати кращого.
Знайдений у Вінниці екземпляр перебуває в жалюгідному стані, за час простою (а машині вже під 30 років) з нього зняли або просто вкрали безліч елементів як зовні, так і в салоні. Зокрема, було знято і кришку ящичка під рукавички, де кріпилася табличка з номером автомобіля. Чи знайдеться ентузіаст, готовий взятися за реставрацію знайденого Opel Lotus Omega?
Гаражная находка: супер-седан 90-х Lotus Omega, простоявший 20 лет в ангаре. За эти годы машину частично разворовали!…
Gepostet von Roma Urraco am Donnerstag, 14. November 2019
Нагадаємо, що цей супер-седан випускали з 1990 до 1992 року, і на той час поряд із BMW M5 (340 к.с.), Mercedes-Benz 500E (326 к.с.) та 300E 600 AMG (385 к.с.), а також Alpina B10 Biturbo (360 к.с.), це був один із найшвидших і найпотужніших седанів у світі!
До того ж, він міг на рівних змагатися зі спорткарами того часу. Адже до першої сотні Lotus Omega розганявся лише за 5,2 секунди, а максимальна швидкість становила 290 км/год. Серцем седана був опелівський мотор C30SE з посиленим блоком циліндрів. Отримавши кузов і двигун із заводу в Рюссельхаймі, на Лотус їх серйозно допрацьовували. Так, об’єм силового агрегата збільшували з 3 до 3,6 літрів, встановлювали електронне розподілене впорскування, а також дві турбіни Garrett T25 з водяним охолодженням і інтеркулером. У підсумку, потужність Opel Lotus Omega становила 377 к.с., а крутильний момент 557 Ньютоно-метрів!
Коробка передач могла бути тільки механічною 6-ступінчастою. Це була КПП від ZF, яку також встановлювали на Chevrolet Corvette. Непогану на той час серед однокласників підвіску також допрацьовували, вона отримувала систему самовирівнювання. Монтувалися потужніші гальмівні механізми, а також інше кермове керування. Зовні Lotus Omega можна впізнати за особливим обвісом знизу кузова, спойлером, колісними дисками і шинами, вентиляційними зябрами на капоті, а також непомітними шильдиками. У салоні було розкішне шкіряне оздоблення, спортивні сидіння, вставки з дерева і загалом багата комплектація.
Деякі елементи, які вціліли в знайденому екземплярі, дають привід говорити про його унікальність. До речі, свого часу в Україну завели як мінімум одну Opel Lotus Omega на ходу в хорошому технічному стані, яку можна було бачити в Дніпрі і в Києві, а також на зльотах шанувальників марки Opel.