Цього дня, 30 січня 1903 року, в Кришталевому палаці в Лондоні відкрився перший автосалон British Motor Show під егідою нещодавно створеного Товариства виробників і продавців автомобілів (SMMT). Виставку за кілька днів відвідало понад 10 тис. осіб, що було чимало, так на той час на британських дорогах налічувалося лише близько 8 тис. авто. Цікаво, що в експозиції налічувалося кілька сотень автомобілів. Дуже солідна цифра навіть за сьогоднішніми мірками.
Зауважимо, що 1903-й став знаковим для британського авторинку ще й тим, що саме цього року було послаблено швидкісні обмеження для автомобілів, що експлуатуються дорогами загального користування – з 14 до 20 миль на годину.
А найперша автомобільна виставка у Великій Британії відбулася кількома роками раніше, у тому ж Кришталевому палаці. Вона відкрилася 2 травня 1896 року під назвою «Міжнародна виставка кінних та безкінних екіпажів та дорожнього руху» (The International Horse and Horseless Carriage and Roads Locomotion Exhibition). Головою почесної ради став один із піонерів автомобілебудування – Сер Девід Саломонс.
Незважаючи на те, що участь для «безкінних” екіпажів зробили безкоштовною, останніх приїхало дуже мало. Так, в експозиції можна було побачити лише один автомобіль британського виробництва, виготовлений Джоном Генрі Найтом із Фарнхема у Сурреї. І в цьому не було нічого дивного, тому що роком раніше на британських дорогах налічувалося лише кілька десятків машин із бензиновими моторами.
На наступній виставці, 1902 року, що пройшла в Кришталевому палаці під егідою Кооперативу автомобільних трейдерів, знову ж таки показали більше мотоциклів, ніж автомобілів.
І тільки 1903 року, British Motor Show дійсно виправдав свою назву, зібравши 530 автомобілів – з бензиновими, електричними і паровими двигунами. У наступні роки, аж до 1932-го автосалон проводився на іншій столичній локації – в Олімпії.