Автомобілям Volvo подвійного призначення виповнилося 70 років
Цього дня 70 років тому на заводі фірми Volvo у Гетеборзі був виготовлений перший серійний зразок автомобіля Volvo PV 445 DH з кузовом універсал власного виробництва, і він був подарований одному із засновників компанії – Ассару Габріелсону.
Базою для цієї машини послужив 2-дверний седан Volvo PV 444, який був готовий вже у 1944 році та випускався з 1949-го. Він мав двигун з верхнім розташуванням розподільного валу, 4-циліндровий та розвивав 44 к. с. Так що три четвірки у позначенні індексу моделі не були випадковими. До речі, ще дві четвірки були й у позначенні літража мотора – 1424 см куб.
Нова машина отримала індекс PV 445 DH та особисте ім’я Duett, що підкреслювало її подвійне призначення: і для роботи, і для дозвілля. Цікаво при цьому, що автомобіль з кузовом універсал та двома рядами сидінь реєстрували у Швеції все-таки як вантажний.
Спочатку машини випускалися тільки у вигляді голого рамного шасі, що мало лише капот та передні крила. А кузови та кабіни виготовляли сторонні фірми. Це було викликано браком сталі необхідної якості. Вантажопідйомність шасі спорядженою масою 725 кг, залежно від типу кузова, коливалася від 500 до 550 кг.
І ось 4 липня 1953 випустили перший універсал з кузовом власного виробництва. А в листопаді розпочався випуск автомобілів з кузовом фургон, виготовлялися також пікапи. З 1958 року на частини машин стали встановлювати 1,6-літровий двигун, потужність якого була більша – 76 к. с. А в 1961 році робочий об’єм зріс до 1,8 л – і в різних виконання його потужність становила 75 або 90 к. с.
Що ж до дизайну, то він був витриманий у стилі американських автомобілів початку 40-х років. і в середині 50-х років. вже був явно застарілим. Але машини Volvo PV 445 DH завоювали авторитет своєю надійністю, довговічністю і невибагливістю в експлуатації.
Загалом у 1953 – 1960-х pp. було випущено 4030 шасі, 12 394 пікапа, 9 126 універсалів і 3 859 фургонів. Загальний їх тираж становив 29 409 машин.