Автомобілям Mercedes-Benz SL виповнилося 70 років
У цей день, 6 лютого 1954 року на Міжнародному автосалоні в Нью-Йорку Mercedes-Benz презентував одразу дві спортивні моделі, які стали для компанії знаковими – 300 SL та 190 SL. Абревіатура в назві SL розшифровувалась як «суперлегкий» (з нім. Super Leicht), що підкреслювало передову конструкцію та швидкісні якості.
Купе 300 SL (W198) отримало оригінальні двері «крило чайки» від гоночного боліда 300 SL (W194), який у 1952 році здобув перемогу відразу на двох престижних змаганнях – 24 години Ле-Мана та Panamericana. Під капотом серійної моделі встановили 3,0-літровий бензиновий двигун з безпосереднім упорскуванням пального, який розвивав 215 к. с. Максимальна швидкість була приголомшливою – 250 км/год. Всього з 1954 по 1957 рік виготовили тільки 1400 машин.
А друга новинка – модель 190 SL (W121 BII) мала вже відкритий кузов типу родстер і була побудована на платформі моделі верхнього середнього класу – Ponton (W121). Тут стояв 1,9-літровий двигун у 105 к. с., який розганяв автомобіль до 170 км/год. На виставці в Нью-Йорку був показаний передсерійний варіант, а у продаж машина надійшла в 1955 році. Як опція машина пропонувалася і зі знімним жорстким дахом.
190 SL завоював велику популярність за океаном – на 1960 рік його частка у загальних продажах легкових «мерседесів» у США сягнула 18%. У результаті на американської ринок було поставлено 10 368 од., а загалом впродовж 1955 – 1963 років виготовили 25 881 автомобіль Mercedes-Benz 190 SL.