X

Автомобілям Chevrolet виповнилося 112 років

3 листопада 1911 року в США винахідник і гонщик Луї Шевроле і підприємець Вільям Дюран зареєстрували фірму Chevrolet Motor Car Company.

Луї Шевроле приїхав до США зі Швейцарії в 1900 році. Незабаром захопився автоперегонами і успішно виступив у низці змагань. На талановитого спортсмена звернув увагу засновник компанії General Motors-Ульям Дюран. І в 1908 році запропонував йому місце гонщика для рекламних заїздів на автомобілях фірми.

Луї Шевроле на гоночному автомобілі Buick (1909 р.)

Після того як Дюран змушений був залишити GM, він вирішив заснувати разом з Луї Шевроле нову компанію з виробництва автомобілів. Потрібно сказати, що в подальшому відносини двох партнерів склалися непросто. Через розбіжності Луї в 1914 році пішов з фірми, залишивши Дюрану право на використання бренду Chevrolet.

Луї Шевроле на своєму першому автомобілі Chevrolet (1911 р.)

Роботи над автомобілем для нової компанії почалися ще до її офіційної реєстрації. Перший прототип, щоправда, без лобового скла і верху, був готовий наприкінці 1911 року, і сам Луї Шевроле проводив пробні випробування на вулицях. Протягом 1912 року в машину вносилися удосконалення і восени вона була представлена на автосалоні в Нью-Йорку як модель 1913 року. А наприкінці 1912 року почалося виробництво автомобілів для продажу, під назвою Сhevrolet Series C Classic Six

Що ж являв собою найперший Chevrolet? Конструкція його була створена під керівництвом самого Луї Шевроле, а безпосередньою розробкою займався Етьєн Планше.

Двигун автомобіля мав шість циліндрів, розміщених по два в трьох чавунних блоках. Особливістю його була так звана Т-подібна головка блоку циліндрів. Річ у тім, що якщо дивитися на розріз цього мотора з торця, то циліндр і камера згоряння нагадували літеру “Т”. Робочий об’єм становив 4899 см куб. Двигун розвивав потужність 40 к.с. У трансмісії були застосовані конусне зчеплення і триступенева коробка передач.

Машина належала до класу т. зв. повнорозмірних автомобілів. Вона мала солідний 4-дверний кузов із м’яким складаним верхом і була оснащена електричними фарами. Колісна база становила 3048 мм. Розмір спорядженої маси залежно від комплектації коливався в межах 1587 – 1700 кг.

Випуск автомобілів Series C Classic Six був припинений у 1914 році. Точну кількість вироблених машин історики назвати не можуть. Однак відомо, що в 1913 році на заводі в місті Флінт, де паралельно випускалися і машини іншої марки – Little, загалом було випущено 5987 автомобілів. Наразі збереглося тільки дві таких машини Chevrolet, які зберігаються в музеях США.

Chevrolet Logos 1911-2011