20-річну BMW на механіці продають за ціною нового X5
Той факт, що уживані автомобілі в хорошому стані коштують величезних грошей – давно вже не новина. Однак буває так, що цінник деяких екземплярів значно перевищує вартість більшості нових машин 2020 року випуску. Така ситуація склалася і з цією BMW в кузові e39.
BMW 5-ї серії в “тридцять дев’ятому” кузові просто розірвала ринок свого часу. Її версію M5 з двигуном S62 деякі шанувальники марки донині вважають найкрасивішою і найуспішнішою моделлю всіх часів. Її 4,9-літровий атмосферний V8 видавав 400 к.с. і 500 Нм крутильного моменту, що навіть сьогодні, через 20 років, є доволі непоганим показником.
Підбираючись ближче до суті, зауважимо, що сьогодні йтиметься про конкретний автомобіль, випущений у далекому 2001 році. Це BMW M5 e39 і її пробіг дорівнює лише 16 700 кілометрів. Машина оснащена 6-ступінчастою механікою, а також має всі принади технічного оснащення 1990-х – 2000-х років.
Кузов автомобіля покритий шикарним Carbon Black Metallic, який більше нагадує темно-синій, ніж чорний. Передок оснащений денними ходовими вогнями, галогенними протитуманними фарами. Тут також можна зустріти обігрів замкових щілин, люк з електроприводом, датчики дощу і ксенонові фари з автоматичним коректором.
У салоні ви знайдете пам’ять сидіння водія, регулювання висоти ременя безпеки, рульового колеса і зовнішніх дзеркал, стереосистему на 10 динаміків із CD-чейнджером на 6 дисків, клімат-контроль, круїз-контроль, підігрів передніх сидінь, двоколірну чорно-синю шкіряну оббивку, супутникову навігацію та багато іншого. Конкретно цей M5 також оснащений 18-дюймовими багатоспицевими колесами M Satin Chrome, з вентильованими дисковими гальмами по колу. Крім цього ця BMW оснащена всілякими системами контролю стійкості і антибуксами вже в базовій комплектації.
І тепер до найцікавішого. Цінник цього “музейного експоната” перевищує позначку в 60 000 доларів США. То що ж за ці гроші можна купити з нових BMW, запитаєте ви. Як щодо нової 3-series G20 в комплектації M-Perfomance, за яку доведеться доплатити лише пару тисяч доларів. Або, наприклад, новенького BMW X5. Усе б нічого, але за такі гроші можна вільно придбати собі дві BMW M5 e60 або навіть BMW M5 F10 в доволі непоганому стані. Але вищезазначені факти просто не здатні хоч якось вплинути на поціновувача e39 або чокнутого колекціонера, готового вивалити будь-які гроші, щоб потім хвалитися перед усіма таким малятком.