4 апреля 1931 года стартовал знаменитый «Желтый рейд» - пробег полугусеничных автомобилей Citroen-Kegresse по труднодоступным дорогам Центральной и Юго-Восточной Азии
Цього дня рівно 93 роки тому розпочався відомий рейд на всюдиходах Citroen-Kegress, який отримав назву La Croisiere Jaune. Маршрут його загальною протяжністю 13 тис. км пролягав з Бейрута до Пекіна територією цілого ряду держав.
Це вже був третій рекламний пробіг напівгусеничних автомобілів марки Citroen-Kegresse. Найперший з них – завдовжки 3500 км проходив пустелею Сахара з грудня 1922 року по січень 1923-го. А наступний – знаменитий «Чорний рейд» мав довжину вже 20 000 км і пройшов через усю Центральну Африку (жовтень 1924-го – червень 1925 року).
Учасників «Жовтого рейду» було розбито на дві групи. Група “Памір” включала п’ять напівгусеничних машин Citroen-Kegresse P17 та одну Р14. Перша була чотиримісний транспортер-тягач моделі 1929 року, на базі легкового шасі С4F з 4-циліндровим двигуном в 20 к. с. Вантажопідйомність машини становила 700 кг, швидкість сягала 32 км/год. Автомобіль мав колісну базу 2500 мм.
Крім того, в групі була ще одна, більш потужна машина – Citroen-Kegresse P14 моделі 1930 року, на шасі легкової моделі С6F. Її 6-циліндровий двигун розвивав вже 42 к. с. Гусеничні стрічки були посилені та розширені. Швидкість із причепом становила 25 км/год. Колісна база була найбільша у сімействі Citroen-Kegress – 2700 мм.
Особливістю цих машин був гусеничний рушій конструкції Адольфа Кегресса. Гусенична стрічка була особливо гнучкою, гумометалевою. А ведучий барабан не мав зубів і наводив її в дію лише за рахунок сили тертя. І ще одна характерна риса: спереду машини кріпився рухомий металевий барабан, який полегшував подолання вертикальних перешкод.
Маршрут групи пролягав через Лівію, Ірак, Іран, Афганістан, Індію. А далі був важкий перехід через перевали Паміру і пустелю Гобі. На одному з гірських маршрутів навіть довелося розбирати машини та перевозити їх на мулах.
Друга група – “Китай” стартувала з Пекіна назустріч першій, 6 квітня 1931 року. До її складу входило шість напівгусеничних автомобілів Сitroen-Kegresse P17. У Китаї вирувала громадянська війна і зустрітися в наміченому місці в запланований час із групою «Памір» не вийшло. І лише 8 жовтня обидві групи возз’єдналися, а 12 лютого 1932 року разом увійшли до Пекіна. Сумарний їх пробіг становив 12 115 км.