Серийного продолжения у шоу-кара не будет
Renault представила електричний концепт R5 Turbo 3E, побудований за мотивами легендарних спорткарів 5 Turbo та 5 Turbo 2. Обидві моделі випускалися дрібними партіями у 1980-1986 роках. Усього за шість років виготовили 4987 спортивних хетчбеків, з них 1820 одиниць 5 Turbo та 3167 одиниць 5 Turbo 2.
Кузов шоу-кара — сталевий каркас, зварений з труб круглого перерізу, на який навішані композитні зовнішні панелі. Формою та пропорціями вони відтворюють кузовні панелі «паливних» предків, але не повністю. У R5 Turbo 3E складніший аеродинамічний обвіс та величезне заднє антикрило, а також повністю світлодіодна оптика.
Габаритна довжина концепту — 4006 мм, ширина — 2020 мм, висота — 1320 мм, колісна база — 2540 мм. Автомобіль оснащено різнорозмірними колісними дисками: 19 дюймів спереду та 20 дюймів ззаду.
Як «справжні» 5 Turbo та 5 Turbo 2, шоу-кар задньопривідний. Сукупна віддача двох встановлених на задній осі електродвигунів складає 375 к.с. та 700 Нм крутного моменту. Від 0 до 100 км/год електроспорткар пришвидшується за 3,5 секунди. Максимальна швидкість — 200 км/год. Эмність встановленого під підлогою акумуляторного блоку — 42 кВтгод. Важить батарея 520 кг, тоді як споряджена маса шоу-кара — 1500 кг.
«Родзинка» R5 Turbo 3E — режим дрифту. Записати на відео ефектні заїзди можна за допомогою портативних відеокамер. Для них у різних частинах кузова передбачено десяток спеціальних кріплень.
Офіційна прем’єра Renault R5 Turbo 3E відбудеться у жовтні цього року на автосалоні у Парижі. Запускати електромобіль у серію компанія не планує.