RE Amemiya показав своє бачення суперкара Mazda
Японське тюнінгове ательє RE Amemiya, один із піонерів модернізації роторних Mazda, показало на автошоу в Токіо своє бачення спадкоємця спортивних моделей марки. За основу для проєкту майстра вибрали легендарне роторне купе RX-7.
Наприкінці минулого року керівник компанії Mazda порадував усіх фанів бренду заявою про те, що концептуальне купе Iconic SP незабаром вирушить у серію. Поки в КБ в Хіросімі ведеться інтенсивна робота з втілення цієї ідеї в життя, в тюнінговому ательє RE Amemiya вирішили запропонувати свій варіант суперкара. Для цього як “донор” була обрана знаменита модель RX-7 третього покоління FD (1991-2002 рр.).
Проєкт отримав назву “Matsukiyo Toki 3 Rotor NA-7”, а його дебют відбувся на традиційній січневій виставці в Токіо. Натхнення автори черпали в ідеальному вигляді концепту Iconic SP 2023 року, а також раннього футуристичного купе RX-Vision 2015. Кузов практично повністю створений заново, за винятком панелі даху та стійок.
Передня панель з повітрозабірниками та силует кузова нагадують концепт Iconic SP, а плоскі крила, круглі задні фари та патрубки вихлопної системи є відсиланням до RX-Vision. Передні фари від Mazda MX-5 (ND) частково перекриті кузовними елементами.
Приналежність RX-7 можна визначити за характерним заднім склом, але дизайн задньої частини кузова виглядає дуже ефектно. Пара круглих задніх ліхтарів встановлена під інтегрованим заднім спойлером. Великий дифузор містить дві вихлопні труби, а весь кузов покритий плівкою “під карбон”.
Завдяки абсолютно новому кузову розміри в порівнянні з “донорським” RX-7 істотно врізалися. Довжина купе сягає 4389 мм (+104 мм), а ширина – 1925 мм (165 мм). Модель отримала золотисті диски Enkei, модернізовану гальмівну систему та зменшений дорожній просвіт.
Під капотом знаходиться двигун Ванкеля з трьома роторами. Цей мотор веде свій родовід від гоночного силового агрегату, який встановлювався на спорт-прототипі Mazda 757 для перегонів на витривалість у 80-ті роки. Єдиний автомобіль, на якому він встановлювався серійно, – купе Eunos Cosmo (1990-1996). Після доопрацювання в RE Amemiya він розвиває потужність 257 кВт/350 к.с. У парі з ним працює 6-ступенева “механіка” про Mazda RX-8.
RE Amemiya цього року відзначає своє 50-річчя, тому проєкт Matsukiyo Toki 3 Rotor NA-7 став своєрідним подарунком до ювілею компанії. Організатори присудили проєкту Гран-прі Tokyo International Custom Car Contest 2025 року.