Розвіюємо міфи: техобслуговування автомобіля за кордоном — не гарантія якості
В мережі опублікували добірку «скарг» власників автомобілів, яким довелося зіткнутися із несумлінним обслуговуваням. Як виявилося, «за кордоном» майстерні теж хитрують й намагаються взяти гроші за погану чи взагалі невиконану роботу.
Так один із власників розповів, що залишив свою робочу вантажівку у сервісному центрі, а коли повернувся бак виявився напівпорожнім. Справа в тому, що майстри забули заглушити двигун і він працював практично цілий день. Але це, мабуть, найневинніша із історій.
Автовласник під ніком BeerThirty247 написав, що сервіс намагався взяти з нього гроші за незалите трансмісійне мастило. Але більшість випадків стосувалися незатягнутих або ослаблених болтів. Один із автомобілістів поскаржився, що після заміни передніх гальмівних колодок майстри забули затягнути болти супорту з одного боку. На щастя, це з’ясувалося вже наступного дня після ремонту й ніхто не постраждав.
Чоловік під ніком JohnTaurus розповів, що під час відрядження змушений був звернутися до майстерні у Далласі, штат Джорджія. Де йому послабили болт маточини й колесо мало не відвалилося посеред дороги за кілька штатів від майстерні. На думку автомобіліста, майстри зробили це навмисно.
Але «найкурйозніший» випадок стався із Ніколасом. З його слів, одного ранку він відігнав свій автомобіль на сервіс, а сам поїхав на роботу велосипедом. А коли наприкінці дня він їхав на ньому до майстерні, щоб забрати автомобіль, хтось із працівників сервісу наїхав на нього.