Налоги за легализацию подержанного автомобиля в Украине превышают его стоимость в Европе
Якщо подивитися на український ринок, то видно, що дуже багато пропозицій уживаних автомобілів у віці 15 років і більше. В основному вони стають вибором людей, яким потрібен автомобіль, але витрачати на нього багато грошей немає можливості чи бажання. Але виникає питання, а скільки такі авто коштують там звідки їх привезли, і яку частину вартості становлять податки при розмитненні.
Ось лише кілька прикладів.
Популярні на вторинному ринку Ford Focus із турбодизельним двигуном, Opel Astra H, або Volkswagen Golf в великій кількості пропонуються по ціні від 1700 до 2500 євро. В Україні такі ж автомобілі коштують вже від 5000 до 7000 євро.
Справа в тому, що лише 40-45 % ціни такої машини в Україні — це його вартість. Решта 60% припадають на податки. Самостійно порахувати суму податків можна в нашому «калькуляторі розмитнення», який також дозволяє подивитись структуру податків. Для цього достатньо взказати у відповідних полях вартість автомобіля, рік його випуску, об’єм та тип двигуна.
Доприкладу, Ford Focus 2007 року із дизельним двигуном робочим об’ємом 1,6 л, який на одному з німецьких сайтів продається за 2400 євро, разом з податками обійдеться 5328 євро. Таким чином, загальна сума податків за такий автомобіль складе 2928 євро. З них 134 євро — це внесок до пенсійного фонду, 888 євро — ПДВ, 240 євро — мито. Решта — 1800 євро — акциз.
Це наочний приклад того, чому під час нульової розмитнення так активно почали везти вікові автомобілі.