X

Range Rover представив особливу версію для любителів… тигрів

Британська компанія Jaguar Land Rover, що належить індійському машинобудівному концерну Tata Motors, представила позашляховик Range Rover SV Ranthambore Edition. Натхнення його творці черпали у бенгальських тиграх із національного парку Рантхамбор.

Бенгальський тигр – національна тварина Індії, в країні проживає 70 відсотків світової популяції. Ці великі та граціозні хижаки надихнули дизайнерів JLR на створення першої спеціальної версії флагманського позашляховика для Індії. Range Rover SV Ranthambore Edition названо на честь національного парку Рантхамбор, який відіграє важливу роль у збереженні популяції тигрів. Модель створили спеціалісти підрозділу SV Bespoke на основі довгобазної версії.

Екстер’єр пофарбований у насичений чорний колір із вкрапленням червоних мікроелементів, що створюють ефект “мерехтіння”. Він поєднується з бронзовим відтінком Corinthian Bronze, який використовується для обробки решітки радіатора, вставок у бампери, бічних повітрозабірників, корпусів дзеркал, багажних дверей та фірмової символіки, а також чорними вставками Anthracite, які нагадують смуги тигра. У малюнку ексклюзивних 23-дюймових кованих дисків використовується комбінація бронзового та темно-сірого кольорів.

Інтер’єр зі смаком поєднує у собі шкіру Caraway та світлу напіванілінову шкіру Perlino зі світлим шпоном венге, хромованою обробкою та білими керамічними циферблатами. Підрозділ SV Bespoke також додав спеціальні подушки на задні сидіння з назвою версії та декоративну вишивку на спинках сидінь. Пороги прикрашені накладками Ranthambore Edition із порядковим номером екземпляра. Для задніх пасажирів передбачили столики, висувні підсклянники та невеликий холодильник, укомплектований скляним посудом із гравіюванням SV.

Під капотом новинки розташувався 3,0-літровий шестициліндровий двигун із турбонаддувом, що має у своєму арсеналі 293 кВт/398 к.с. потужності та 550 Нм крутного моменту. Розкішний позашляховик буде випущений обмеженим тиражем лише 12 екземплярів для заможних індійських колекціонерів та шанувальників бренду.