Иранский концерн SAIPA снимет с производства лицензионную копию Nissan Junior 140/141 образца 1970 года – Zamyad Z24
Серійне виробництво пікапа Zamyad Z24 в Ірані розпочалося практично одночасно з оригінальним Nissan Junior в Японії, тобто 50 років тому. Упродовж половини століття пікап практично не змінився.
Зберігся і простий незграбний кузов, і круглі фари в два рівні, але це не заважає Zamyad Z24 залишатися найпопулярнішим автомобілем серед іранських фермерів і дрібних бізнесменів.
Єдина суттєва зміна відбулася під капотом. У 1987 році 2,0-літровий бензиновий двигун Nissan H20 потужністю 100 к.с. замінили іншим мотором — 2,4-літровим Z24 потужністю 105 к.с. У нульові роки у пікапа Zamyad з’явилася ще й дизельна модифікація з 2,8-літровим турбодвигуном FAW CA4D28 на 93 к.с.
Однією з можливих причин зняття моделі з виробництва вважають перехід на “Євро-5”. Нинішні двигуни Zamyad відповідають нормам “Євро-4”, модернізувати їх виробник не планує через фінансову недоцільність.
Останні екземпляри пікапа зійдуть з конвеєра на початку 2021 року. Замість легендарного Z24 виробник наростить складання інших не менш популярних моделей. Раніше ми розповідали про першу генерацію Renault Logan, яку продовжать виробляти на потужностях SAIPA в Ірані, навіть незважаючи на санкції.