Просто відключаються: Tesla безкоштовно вирішить проблему в своїх моделях
Останнім часом на компанію Tesla ллється хвиля невдоволення. Користувачі скаржаться на низьку якість електромобілів. Якщо раніше всі скарги стосувалися якості складання, то тепер — і програмного забезпечення, яке американський виробник регулярно оновлює.
Зокрема, користувачі електрокарів Model S і Model X, що зійшли з конвеєра в 2018 році, висловили претензію щодо некоректної роботи планшетів на передній панелі. Річ у тім, що вони самі собою гаснуть під час руху автомобіля, тому водії втрачають доступ до важливих функцій авто, серед яких мультимедіа, клімат-контроль, навігація, камера заднього виду тощо.
У Тесла швидко відреагували на скарги з боку клієнтів і заявили, що проблема не є суттєвою. Для її вирішення необхідно замінити в блоці керування несправні вбудовані карти пам’яті ємністю 8 ГБ на елементи ємністю 64 ГБ. Для цього компанія розширить програму гарантії на електромобілі з пробігом до 160 тисяч км і віком до 8 років і проведе цю заміну безкоштовно.
Виробник зазначив, що програма коригування гарантії поширюється тільки на електромобілі Model S і Model X, випущені до весни 2018 року. Інші авто цих моделей не увійшли до програми. Крім того, ремонт передбачається тільки для тих транспортних засобів, в яких виявили проблему.