Програма лояльності Fishka запустила новий та швидкий додаток
Для кожного користувача новий мобільний додаток Fishka зможе стати особистим персональним помічником, адже тепер тут не лише базовий та вже звичний функціонал – баланс балів, історія транзакцій, OKKO PAY. Наразі, клієнт може швидко переказати бали, скористатися зручним кардхолдером, встановити ціль в каталозі винагород тощо.
«Наша програма активно розвивається, ми запускаємо нові сервіси і продукти, залучаємо партнерів, а найзручнішим та найрелевантнішим способом розповісти про це все клієнту – через пристрій, який завжди під рукою», – коментує керівник управління програми лояльності Fishka Ольга Семчук.
Серед додаткових переваг оновленого додатку Fishka:
Кардхолдер
Тепер легко можна позбутись зайвого пластику та тримати усі картки в зручному агрегаторі, де може зберігатись не лише Fishka, а й оцифровані користувачем картки інших програм лояльності.
Переказ балів
Учасники бачать у кого з друзів зі списку контактів є картка Fishka й в декілька кліків переказати бали. Для фану, другу на каву чи просто замість переказу коштів на банківську картку.
Персональні пропозиції
Партнери програми лояльності підготували ще більше спеціальних пропозицій для клієнтів, а персональна знижка на пальне ОККО відображається на головному екрані. Також в додатку є калькулятор з актуальними цінами для розрахунку загального розміру знижки на заправку.
OKKO PAY
Підтвердити оплату пального чи кави за QR-кодом можна будь-яким зручним способом: PIN-кодом, відбитком пальця або Face ID.
Каталог винагород
Учасники програми можуть обміняти накопичені бали на товари з каталогу: від поповнення мобільного до газонокосарки. Вподобану винагороду можна встановити за ціль та стежити за прогресом у накопиченні балів.
Fishka online
Це як кешбек, але балами Fishka. Програма повертає до 10% від суми покупок у понад 100 магазанах: Booking, AliExpress, eBay, answear та інші.
На цьому Fishka не зупиняється. У майбутньому програма планує розширювати функціонал додатку корисними та цікавими опціями, приділяючи особливу увагу платіжним функціям.
Нову аплікацію можна завантажити у маркетах для iOS та Android.
Довідка:
Fishka – найбільша коаліційна програма лояльності, яка працює на ринку 10 років. Сьогодні її учасниками є 4,5 мільйона українців. Усі вони отримують винагороди за щоденні покупки у понад у 1700 торгових точках 22 партнерів програми. Серед них: мережа АЗК ОККО, діджітал-оператор lifecell, мережа магазинів електроніки «Алло», супермаркети «Фуршет», магазини догляду та краси PROSTOR, Аптека Доброго Дня та інші.