В марте продажи новой коммерческой техники в Украине сократились на 41% до 568 единиц
Карантин, паніка та вимушена ізоляція не могли не позначитися на продажу автомобілів в Україні. Під удар потрапили як нові легкові машини, так і комерційні автомобілі. Але якщо реалізація в легковому сегменті скоротилися на 15%, то в комерційному ситуація набагато сумніша.
Так, у березні поточного року на український облік поставили 568 нових комерційних автомобілів. Цей результат на 41% нижчий за показник минулого року. Головним фактором такого серйозного падіння продажу у цьому сегменті було те, що сервісні центри МВС до 27 березня не проводили реєстрацію ніяких транспортних засобів, крім легкових авто. Тому є ймовірність, що наступного місяця ситуація стабілізується.
До ТОП найпопулярніших марок увійшли:
- Renault – 122 реєстрації (-3%);
- Fiat- 107 реєстрацій (-23%);
- Peugeot – 54 реєстрації (-16%);
- Mercedes-Benz – 54 реєстрації (-39%);
- Ford – 36 реєстрацій (-54%);
- Citroen – 33 реєстрації (+74%).
Загалом за перший квартал 2020 року в Україні поставили на облік 2135 нових комерційних автомобілів, що на 16% менше, ніж за аналогічний період минулого року.