Прев’ю Гран Прі Німеччини: хто переможе вдома у лідера?
Давненько Себастьян Феттель не приїжджав на домашню гонку у якості лідера чемпіонату. Дивина та й годі, але це також домашня гонка і для його головного конкурента останніх років – команди Mercedes. На початку гібридної ери німецький колектив домінував в Ф1, а минулого року Гран Прі Німеччини просто не було. Ось і побачимо, для кого стіни виявляться ріднішими.
По суті справи нічого у Формулі 1 за два тижні не змінилося. Так само ніхто не знає, хто ж є головним фаворитом етапу. На початку літа Mercedes налякала оновленим двигуном та аеродинамікою, але що ж з цього вийшло? Лише формально команда з Бреклі вважається найшвидшою, але по результатам цього не скажеш. Три останні гонки виграли три різні пілоти на трьох різних болідах. Про який тут фаворитизм можна говорити, якщо долю переможця продовжують визначати різні фактори: гума, стратегія, надійність машини та агресивність (у гарному сенсі) гонщиків.
Особливо вразила Ferrari, у якої не затряслися ноги під розрекламованими оновленнями Mercedes. Скудерія витримує манеру поведінки, яку взяла на озброєння на початку 2017-го: менше слів – більше діла. Хтось чув про те, що друга специфікація двигуна має стати значно потужнішою? А тепер у Red Bull заявляють, що Ferrari є лідером з точки розу розвитку силової установки!
В австрійської команди в цьому плані великі проблеми, які особливо проявляються на швидкісних трасах. У Сільверстоуні взагалі був провал, але у Гран Прі Німеччини та особливо на наступному етапі в Угорщині це має відійти на другий план. Тобто, не слід дивуватися, якщо якийсь пілот Red Bull знову опиниться на верхній сходинці подіуму.
Щодо Mercedes, то тут неоднозначна ситуація. Вона намагалася всіх налякати, але поки що налякала своїх вболівальників. До проблеми прийняття стратегічних рішень додалася надійність: подвійний схід в Австрії – нерядова подія для команди. Дзвіночок пролунав, що ж буде далі?
Але поки що ніхто не панікує. Льюіс Хемілтон та Mercedes нарешті оголосили про продовження контракту, тобто сторони довіряють одна одній. А чому б і ні, питається? Обидві з них отримують максимум. Команда має у себе одного з найкращих пілотів, а пілот – одну з найкращих команд (м’яко кажучи).
В Гран Прі Німеччини буде нова серія серіалу. І все більше схоже, що це серія непов’язаних фільмів. Кожного разу щось нове. Що ж буде цього разу?
Своя гра у середняків
Зовсім дивною є історія у боротьбі за четверте місце у Кубку конструкторів. Яка з команд найкраща? За чистою швидкість – мабуть, Haas. За набраними очками – точно Renault. Французька команда демонструє дива стабільності та вміння вичавлювати ледь не все не в найкращих ситуаціях. Ніко Хюлькенберг та Карлос Сайнс у цьому допомагають. Лише одного разу хоча б один із гонщиків не потрапили до Топ-10, у той час як основні конкуренти здебільшого втрачають очки.
Є ще McLaren, але там «на полі» лише Фернандо Алонсо, зусиль якого не вистачає для повноцінної командної боротьби. Іспанцю щастить досить часто, але його точно не звинуватиш в тому, що він погано виступає. Сухі цифри у боротьбі зі Стоффелем Вандорном говорять багато про що.
Ну а в Haas обидва гонщики якимось чином навчилися губити очки. Інколи навіть на рівному місці. Якби вони уникнули зіткнення у Сільверстоуні, то Haas вже була б четвертою. І це попри попередні втрати…