X

Представлено найшвидший серійний Mercedes-AMG в історії

Двухдверное купе AMG GT63 SE Performance ускоряется до «сотни» за 2,7 секунды

Mercedes-Benz повністю розсекретив нове спортивне купе AMG GT63 SE Performance. «Дводверку» потужністю 805 к.с. називають найшвидшим серійним автомобілем Mercedes-AMG з коли-небудь створених. За даними Mercedes-Benz, від 0 до 100 км/год AMG GT63 SE Performance розганяється за 2,7 секунди.

Зовнішньо версія E Performance практично не відрізняється від стандартного AMG GT63. Ідентифікувати новий флагман можна лише за зарядним лючком на кормі та спеціальним значком на кришці багажника. Зміни в активній аеродинамічній системі, призначеній для оптимізації продуктивності спеціально розробленої гібридної системи, не фахівець не помітить. Чотиримісний салон абсолютно стандартний для Mercedes-AMG.

Новий флагман оснащений 4,0-літровим Twin-Turbo V8 потужністю 603 к.с. та одним електродвигуном. Сукупна віддача агрегатів — 805 к.с. та 1047 Нм крутного моменту. Коробка — 9-ступінчаста автоматична з подвійним зчепленням. Привід — повний Mercedes-AMG 4Matic+. У звичайному режимі електродвигун приводить лише задню вісь, але при пробуксовуванні його «кінські сили» перенаправляються вперед.

У стандартному оснащенні заявлені рульове управління задньою віссю та підвіска AMG Active Ride Control зі стабілізацією крену. Стандартні 20-дюймові колісні диски за доплату замінять 21-дюймовими. Гальма — карбон-керамічні. Спереду — 16,5-дюймові диски з шестипоршневими супортами, ззаду — 15,0-дюймові з однопоршневими.

Ємність акумуляторного блоку всього 6,1 кВт•год. Даних про електричний запас ходу поки немає. Поповнити батарею можна від звичайної розетки або за допомогою системи рекуперації гальмування. Працює вона у кількох режимах, включаючи керування однією педаллю, як в електромобілі.

У дилерів новий Mercedes-AMG GT63 SE Performance з’явиться наприкінці 2024 року. Вартість «дводверки» обіцяють озвучити ближче до старту продажів.

Читайте також:
Перші Mercedes-Benz eActros 600 передані клієнтам