З'явилися перші подробиці про новий Porsche Panamera
Журналістам Autocar вдалося покататися на ранньому прототипі Porsche Panamera наступного покоління. Перед офіційною презентацією, яка має відбутися до кінця цього року, його чекають великі 3000-кілометрові випробування в Іспанії у вересні.
Зі слів віце-президента продуктової лінійки Porsche Томаса Фреймута, всі основні розробки вже реалізовані. Зокрема, ліфтбеку переглянули дизайн екстер’єру й вперше за 14-річну історію він став гладкішим та «пружнішим». У нового Panamera довгий капот, низький дах та характерна для ліфтбека задня частина кузова. У той же час колісна база трохи збільшена, що дозволило встановити ширші задні пасажирські двері. Також переглянуто дизайн решітки радіатора, фар та колісних дисків.
Салон ліфтбека серйозно перероблений з упором на простоту використання та покращену цифрову функціональність. Фотографій інтер’єру нового Panamera немає, але в нього багато спільного з недавно випущеним Cayenne. Моделі розділили кермо з перемикачем режимів руху, сенсорні дисплеї та цифрові прилади. Як стверджується, у пасажирів заднього ряду буде більше місця для ніг, а у багажнику поміститися більше вантажів. Також ліфтбеку обіцяна інтеграція додатків та потокових сервісів.
В основу Porsche Panamera третього покоління лягла оновлена версія платформи Modular Sport Toolkit, розроблена Porsche спільно з Bentley. Як стверджується, це дозволило збільшити жорсткість кузова, зокрема, за рахунок нових сталевих елементів, вбудованих у передню перегородку. У ліфтбека другої генерації ці секції були алюмінієвими. Також жорсткості конструкції в задній частині додали нові безрамкові двері.
Ще більші зміни очікуються «під капотом». Крім бензинових версій з колишніми турбомоторами V6 або V8, ліфтбек запропонують із чотирма бензоелектричними гібридними силовими агрегатами. Серед них і 650-сильна система на базі суттєво модернізованого 4,0-літрового V8 для нового Panamera Turbo E, який замінить нинішній Turbo S E-Hybrid. Серед змін нові турбонагнітачі, модифіковані колінвали та поршні.
Також у її складі новий електродвигун, повністю інтегрований в автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням. Віддача агрегату збільшена до 188 к.с. Літій-іонний акумулятор тепер ємністю 25,9 кВт•год проти 17,9 кВт•год у нинішнього Turbo S E-Hybrid. В результаті запас ходу на електротязі збільшився на 70%, приблизно до 85 км по WLTP. Важить новий акумулятор 300 кг, вього на 22 кг більше, ніж раніше. Потужність зарядного пристрою змінного струму зросла з 3,6 до 11 кВт.
Їздова електроніка плагін-гібриду працює в чотирьох режимах: E-Power, Hybrid, Sport та Sport Plus. Причому перший пропонує два додаткові режими для акумулятора: Hold та Charge.
Новий Panamera пропонуватиме два різні варіанти пневматичної підвіски: стандартну двокамерну та однокамерну, аналогічну тій, що використовується в Cayenne. Обидва варіанти оснащені новими, більш швидкодіючими двоступінчастими амортизаторами. Також передбачена система кермового управління задніми колесами для кращої керованості. Колеса у прототипу 20,0-дюймові з шинами Michelin Pilot Sport розмірності 275/40 спереду та 315/35 ззаду.
За попередніми оцінками, Porsche Panamera Turbo E-Hybrid спорядженою масою 2300 кг прискорюється від 0 до 100 км/год за 3,1 секунди та розвиває максимальну швидкість 315 км/год. Орієнтовний цінник — $191 000.