Созданный в 2013 году, он сейчас опережает время
Цього року Caterham Cars, що спеціалізується на виробництві спортивних автомобілів та автомобільних наборів, святкує 50-річний ювілей. Хоча фактично роком її заснування є не 1973, а 1963 рік. Саме тоді в Кейтеремі (графство Сурей, Англія) було засновано фірму, яка згодом стала одним із основних дилерів Lotus, а з 1967 року — ексклюзивним дистриб’ютором Lotus Seven.
У 1973 році Caterham Cars викупила права на виробництво та продажі Lotus Seven й він перетворився на Caterham 7. Щоправда, первісток компанії був копією не четвертої (останньої на той момент), а третьої, «класичної», серії двомісного спорткару.
У 2011 році компанію придбав власник формульної команди Team Lotus Тоні Фернандес і вона увійшла до холдингу Caterham Group. 2012 року команда Team Lotus з’явилася на Формулі-1 вже як Caterham F1 Team.
Роком пізніше на Гран-прі Сінгапуру дебютував концепт AeroSeven, збудований на шасі Seven CSR. Баркетта без даху та лобового скла призначалася для трекових днів. Аеродинамічний карбоновий кузов автомобіля розроблений за участю Renault та випробуваний в аеродинамічній трубі з використанням технології обчислювальної гідродинаміки. На передній осі встановлені підвіски, запозичені з F1, типу внутрішньої штовхаючої штанги з подвійними поперечними важелями, а ззаду — незалежна підвіска на подвійних поперечних важелях.
Концепт оснащений 2,0-літровим 4-циліндровим рядним атмосферним двигуном Ford Duratec, встановленим поздовжньо спереду. Вся потужність агрегату — 237 к.с. при 8500 об/хв. — відправляється на задню вісь через 6-ступінчасту механічну коробку передач.
Важить AeroSeven лише 600 кг. Співвідношення ваги та потужності складає 400 к.с./1000 кг, а питома потужність агрегату — 120 к.с. на літр. З місця до 100 км/год. баркетта прискорюється за 4,0 секунди.
Нажаль, у серію концепт не пішов, так і залишившись у єдиному екземплярі.