Подивіться на найменший екстремальний позашляховик Opel Rocks e-Xtreme (фото)
Opel Rocks-e — електричний квадрицикл, адресований молодіжній аудиторії. Він являється клоном французького Citroen Ami, а найближчим часом до них приєднається італійський Fiat Topolino. Незважаючи на скромний цінник (від 8 714 доларів) і можливість їздити без посвідчення водія, Rocks-e не користується великою популярністю.
Виправити ситуацію мав конкурс конверсій Rocks-e Design Hack, організований Opel восени минулого року. У ньому брали участь молоді дизайнери. Ім’я переможця оголосили у грудні. Ним став німецький дизайнер Лукас Венцхефер, який перетворив Rocks-e на екстремальний позашляховик Rocks e-Xtreme.
На крихітний сіті-кар поставили захисний трубчастий каркас з додатковими фарами та величезне заднє антикрило від гоночного Opel Vectra GTS V8 DTM початку 2000-х років. Розширені колісні арки та інші елементи кузова надруковані на 3D-принтері. Завдяки новим трисекційним фарам та чорному глянцевому покриттю фірмовий Opel Vizor виглядає більш стильно. Дорожній просвіт у Rocks e-Xtreme утричі вищий, ніж у серійного електромобіля. Стандартні колісні диски взуті у «зубасті» позашляхові шини.
Силова установка стокова: електродвигун потужністю 8 к.с. та батарея ємністю 5,5 кВт•год. Паспортний запас ходу Opel Rocks-e — 75 км. Максимальна швидкість обмежена на 45 км/год.
Планів щодо серійного або навіть дрібносерійного виробництва Opel Rocks e-Xtreme у компанії немає. Єдиний втілений у металі «екстремальний» Rocks-e вирушить у світове турне, щоб привернути увагу до моделі та електромобілів загалом.