Он хранится в Автомобильном музее Петерсена
Пікапи та універсали Powell Sport Wagon випускалися каліфорнійською компанією Powell Manufacturing Company з вересня 1954 до березня 1997 року. Загальний тираж моделі досяг 1500 одиниць: 1200 пікапів та 300 універсалів. Із них до наших днів дожили одиниці. Приблизно стільки ж людей знають про їх існування. Хоча про класичні пікапи Ford F-серії або Chevrolet C/K середини минулого століття пам’ятає багато хто.
Powell Sport Wagon вийшов на ринок на кілька років раніше легкових пікапів Ford Ranchero та Chevrolet El Camino. Він був побудований на автомобільному шасі та габаритами дещо не дотягував до категорії середньорозмірних пікапів 1950-х. Таким чином, можна стверджувати, що Powell увійшов у сегмент UTE (легкий комерційний автомобіль з відкритою вантажною платформою) на три роки раніше, ніж Ford з моделлю Ranchero у 1957 році.
Для скорочення виробничих витрат для Powell Sport Wagon використовували шасі та трансмісію Plymouth 1940-1941 років. Цікаво, що це були не нові компоненти, а зібрані на звалищах Південної Каліфорнії. На завод Powell вони надходили від стороннього постачальника, який скуповував їх задешево й відновлював. Також компанія використовувала штамповані сталеві кузови та прості безпружинні сидіння.
Автомобільний музей Петерсена, де зберігається останній з побудованих пікапі Powell, планує відновити його. Необхідні для цього кошти розраховують зібрати на американській краудфандинговій платформі GoFundMe.