Рестомод приурочен к 150-летию завода компании в Неккарзульме
Класичний дводверний седан NSU Prinz 1958-1962 років став об’єктом творчих досліджень групи стажерів Audi. Над проєктом працювали 12 осіб. Як кажуть у компанії, подібні учнівські проєкти дозволяють знаходити нові ідеї для майбутніх автомобілів марки.
Концепт під назвою EP4 (Electric Prinz 4) присвятили 150-річчю заводу Неккарзульме, де випускалися оригінальні седани. Спочатку автомобілі збирала фірма Drautz. Пізніше вона перейшла у власність компанії NSU, яка 1969 року стала частиною Volkswagen Group.
Об’єднавши NSU із Auto-Union, німецький концерн утворив Audi NSU Auto-Union A.G. Декілька років продукція Audi та NSU випускалася паралельно, а з 1977 року бренд NSU став частиною історії.
Основною для рестомоду послужив Prinz 4L 1971, кузов моторого розширили та модифікували. На місце двоциліндрового бензинового мотору на 30 к.с. студенти встановили 240-сильний електродвигун Audi e-tron 2020 року. Акумуляторний блок запозичили у Q7 гібридного TFSI e quattro. Тормозна система у рестомоду від Audi A1.
Одне з найоригінальніших рішень «студентського» ретро-електромобіля — задній спойлер. Він встановлений на балках, які проходять крізь заднє скло та з’єднуються безпосередньо з каркасом безпеки у салоні. Чи з’явиться таке рішення у серійних спорткарах Audi, покаже час. Поки це лише «проба пера» для 12 майбутніх співробітників компанії.