Уникальный суперкар изготовлен для клиента из Тайваня
Відділ спеціальних проєктів Ferrari та шеф дизайн марки Флавіо Манцоні підготували ексклюзивний родстер SP51 для багатого замовника з Тайваню. Побудований він на базі 812 GTS та зберіг усі його пропорції. У той же час кузов виглядає більш гладким, а від носа до корми проходить «фірмова» синьо-біла смуга, що відсилає до спортивного минулого марки. Така сама смуга пронизує салон родстера, від передньої панелі до задньої стінки.
Карбоновий кузов Ferrari SP51 покритий тришаровою фарбою Rosso Passionale, розробленою спеціально для цього проєкту. Зокрема, з вуглецевого волокна виготовлені бампери, задній дифузор та два вентиляційні отвори на капоті.
Але найпривабливіший елемент дизайну — карбонове крило, яке з’єднує два контрфорси, розташовані за сидіннями водія та пасажира. Як кажуть у компанії, це посилання на кузов тарга, що найчастіше використовувався на спортивних прототипах 1960-х років. Центральний брус додавав міцності гоночним автомобілям та водночас приховував дугу безпеки. Ще одна «фішка» ексклюзивного Ferrari SP51 — сидіння оздоблені алькантарою у колір кузова.
Інформація про двигун спеціального родстера не озвучується. Імовірно, SP51 зберіг 6,5-літровий V12 від 812 Superfast/GTS. Віддача агрегату складає 789 к.с. при 8500 об/хв та 718 Нм крутного моменту при 7000 об/хв.
Вартість унікального автомобіля не називається. Ймовірно, замовнику він коштував кілька мільйонів доларів.