Porsche офіційно представив спорткари 911 Targa 4 і Targa 4S
Німецький виробник Porsche майже через півтора року після виходу нового покоління культового спорткара 911 серії 992 поповнив його лінійку повнопривідними моделями в кузові Targa. Ця модифікація приєдналася до купе і кабріолета, які вже існують.
Головною відмітною особливістю новинки є автоматичний висувний дах над передніми сидіннями і закруглене заднє скло, як у легендарного Targa 1965 року випуску. Відкрити і закрити дах можна за 19 секунд лише одним натисканням кнопки. Виробник представив дві версії моделі в цьому кузові – 911 Targa 4 і 911 Targa 4S.
Обидві моделі оснащені 3,0-літровим шестициліндровим двигуном із подвійним турбонаддувом, який на 911 Targa 4 розвиває 379 к.с. потужності і 450 Нм крутильного моменту, а на 911 Targa 4S – 443 к.с. і 530 Нм. Розгін з місця до “сотні” займає 3,4 і 3 секунди відповідно. Максимальна швидкість нового 911 Targa 4 становить 289 км/год, а швидкість 4S досягає 304 км/год. Мотор працює в парі з восьмиступінчастою коробкою передач із подвійним зчепленням (PDK). Як опцію виробник пропонує для 911 Targa 4S механічну коробку передач із сімома швидкостями, яка охоплює пакет Sport Chrono. Причому цю опцію замовити можна абсолютно безкоштовно.
До стандартного оснащення спорткара також увійшла фірмова адаптивна підвіска PASM з електронним керуванням і двома режимами, які забезпечують ідеальну керованість у будь-якій дорожній ситуації, і електронно керований задній диференціал PTV Plus. Також у колесах моделі присутні датчики, що визначають ступінь вологості на дорозі. А щодо колісних дисків, то 911 Targa 4 поставляється з 19-дюймовими легкосплавними дисками на передній осі і 20-дюймовими – на задній. Модель 4S оснащена 20-дюймовими передніми дисками і 21-дюймовими на задніх колесах. Крім того, на Targa 4 стандартно використовуються чорні чотирипоршневі моноблочні супорти з 330 мм дисками. На 4S встановлено шестипоршневі супорти, пофарбовані в червоний колір, які мають диски діаметром у 350 мм. Також у списку опцій з’явилася функція Smartlift, яка дає змогу збільшити дорожній просвіт на 40 мм.
Інтер’єр 911 Targa цілком упізнаваний і багато в чому повторює дизайн моделі 911 Carrera. Він характеризується чіткими рівними лініями приладової панелі, в яку ніби втоплені електронні прилади. Центральне місце займає мультимедійна система з 10,9-дюймовим дисплеєм PCM і навігацією.
Оформити попереднє замовлення на обидві моделі Targa можна вже зараз на офіційному сайті виробника. А до дилерів модель доїде тільки до кінця цього року. Вартість 911 Targa 4 стартує від 120 тисяч доларів, а 911 Targa 4S обійдеться щонайменше у 135 тисяч доларів.