Третє покоління Porsche Panamera отримало нові електрифіковані версії. Виробник відмовився від потужного V8 на користь V6, але зберіг пару турбонагнітачів.
Panamera 4 E-Hybrid надає руху 2,9-літровий двигун, який пов’язаний з електромотором. Сумарна віддача установки складає 463 к.с. і 479 Нм крутного моменту. Цей показник дозволяє спорткару розганятися з місця до сотні за 3,9 секунди і розвивати максимальну швидкість до 280 км/год.
Версія Panamera 4S E-Hybrid оснащена тим же агрегатом, але він видає 536 к.с. потужності та 553 Нм крутного моменту. Porsche пожертвувала 16 к.с., щоб спорткар здійснював спринт від 0 до 100 км/год за 3,5 секунди. Що стосується максимальної швидкості, то вона також обмежена електронікою на позначці 280 км/год.
Кожен із нових гібридів отримав батарею зі збільшеною на 45% ємністю. Тепер вона дорівнює 259 кВтч. У компанії не назвали запас ходу у суто електричному режимі. Очікується, що вона буде близько 100 км.
Як і слід очікувати від спорткарів вартістю понад 115 000 доларів, їх список обладнання досить широкий. Вже в базовій версії є сидіння з 14-позиційним регулюванням, рульове колесо з підігрівом і двері, що плавно закриваються. Модель 4 E-Hybrid отримала матричні фари, чорні гальмівні супорти та 19-дюймові колеса.
Panamera E-Hybrid обзавелася 20-дюймовими дисками AeroDesign, 10-поршневими гальмівними супортами червоного кольору та асистентом зміни смуги руху. У стандартну комплектацію обох моделей входять двокамерні пневматичні пружини та адаптивні амортизатори PASM. Також є система Active Ride. Обидві версії моделі будуть доступні для замовлення наприкінці березня і надійдуть до дилерських центрів США восени 2024 року.