Polestar 2 поділився батареею з електричним човном на підводних крилах
Шведська компанія Candela продемонструвала можливості електричного човна C-8 на підводних крилах. У реалізації цього проєкту їй допомагає Polestar. Як повідомляється, C-8 використовує акумуляторний блок ємністю 69 кВт•год від стандартного одномоторного Polestar 2 та технології швидкісної зарядки.
Очікується, що Candela C-8 зможе долати до 105 км на крейсерській швидкості 41 км/год. Зі слів розробників, швидкість їхнього човна у два-три рази більша ніж у будь-якого іншого електричного катера.
Розвивати такі швидкості C-8 допомагають двигун із прямим приводом та керовані комп’ютером підводні крила. На мілководді та під час стоянки елементи конструкції крила складаються, розташовуючись уздовж корпусу. Під час руху розкриваються, піднімаючи човен із води й тим самим знижуючи опір та підвищуючи ефективність.
Candela пропонує C-8 у трьох варіантах: з лобовим склом, жорстким дахом та навісом над головами пасажирів. У каюті під кабіною передбачені спальні місця для двох дорослих та двох дітей.
Як стверджують у компанії, наразі вже зібрано понад 150 замовлень на C-8. Постачання клієнтам очікуються навесні 2024 року. У 2023 році шведи планують показати катер-таксі P-8 Voyager та електропаром P-12. Обидва використовують електричну технологію на підводних крилах.
Раніше Candela випускала електричний човен C-7 із дальністю ходу 93 км на крейсерській швидкості 37 км/год. Тираж склав 32 екземпляри. Виробництво завершилося 2021 року.