X

Гібриди, що заряджаються, «брудніші», ніж заявляється — експертна думка

У двух из трех моделей не соответствует заявленному и запас хода

Європейська неурядова організація T&E (Transport & Environment) та австрійський Грацький технічний університет опублікували дані спільної серії тестів електрифікованих автомобілів у реальних умовах. На випробування потрапили три європейські моделі — гібридний BMW 330e xDrive та плагін-гібридні версії Peugeot 308 та Renault Megane E-Tech.

Під час поїздок «типовими приміськими» маршрутами на автомобілях стояло спеціальне обладнання для виміру об’єму вихлопних газів. Результати виявилися набагато вищими за показники, заявлені виробниками.

Так, BMW 330e xDrive замість заявлених 36 г/км виробляє 112 г/км, тобто на 311% більше. У Renault Megane E-Tech PHEV реальний показник дорівнював 50 г/км, хоча заявлено 30 г/км (на 67% більше). А у Peugeot 308 Plug-in Hybrid викиди склали 33 г/км, тоді як виробник заявляв 27 г/км (на 22% більше).

Як зазначили екологи, ці дані були отримані за «ідеальних умов», тобто із повністю зарядженою батареєю на початок поїздки. Із розрядженими батареями викиди автомобілів виявилися вищими за паспортні у п’ять-сім разів.

Водночас експерти T&E перевірили відповідність заявленому запас ходу плагін-гібридів. Виправдати обіцяне виробником зміг лише один із трьох автомобілів — Renault Megane E-Tech PHEV. BMW 3 series проїхав лише 74% заявленого виробником шляху, а Peugeot 308 — 53%.

Читайте також:
Гібридний Lamborghini Urus випробовують арктичним холодом

Аналогічний тест T&E проводила у 2020 році. Тоді на випробування потрапили гібридні кросовери BMW X5, Volvo XC60 та Mitsubishi Outlander. Їхні реальні викиди перевершили заявлені на 28%, 62% та 89% відповідно.