![](https://www.autocentre.ua/wp-content/uploads/2023/04/ae6b107e-527e7c27dfe982c9d02ec3c9447b663b-871x572-c-default.jpg)
По 25 дерев за кожен тест-драйв електромобіля: BMW відзначає День Землі
Північноамериканський підрозділ BMW разом із американською некомерційною правозахисною організацією Scenic America провели акцію до Дня Землі. У рамках цієї акції марка висадила по 25 дерев за кожний тест-драйв електромобіля. Йдеться про випробування, які заплановані у період з 18 квітня по 1 травня. Це стане внеском BMW у боротьбу зі змінами клімату, через які за останні десятиляття в США значно зросла тривалість пожежонебезпечних періодів.
BMW, як і багато «традиційних» автовиробників, що десятиліттями використовували бензинові та дизельні двигуни, намагається відбілити свою репутацію. І висаджування дерев — один із кроків в цьому напрямку. Наразі БМВ активно працює на розвитком своєї електричної лінійки. На ринку США компанія пропонує три електричні моделі: кросовер iX, седани i4 та i7.
2023 року BMW планує потроїти продажі електромобілів у США, а 2030 року реалізувати на місцевому ринку 1 млн «батарейних» автомобілів. Досягти цієї мети баварцям допоможе Neue Klasse. Електромобілі на її основі вже підтверджені для виробництва на заводі в угорському Дебрецені та у Сан-Луїс-Потосі, Мексика.
Водночас BMW поки що не збирається повністю відмовлятися від автомобілів із ДВЗ. На 2024 рік заплановано одразу кілька нових моделей, у тому числі спортивні.