Плани змінилися: Mercedes-Benz A-Class залишиться в лінійці до 2026 року
Виробництво Mercedes-Benz A-Class четвертого покоління мало завершитися цього року, але, як стало відомо, хетчбек залишиться в лінійці до 2026 року. Справа в тому, що керівництво компанії переглянуло плани щодо переходу на електромобілі. У Mercedes-Benz вважають, що до паритету витрат між електромобіля та автомобілями з ДВЗ ще «багато років».
Німецький бренд планує випускати «паливні» Mercedes-Benz на основі існуючих платформ протягом наступного десятиліття. Такий підхід генеральний директор компанії Ола Калленіус називає «гнучкішою модельною стратегією».
Раніше повністю перейти на електромобілі Mercedes-Benz планував до 2030 року. Але, зі слів Калленіуса, останнє дослідження компанії показало, що на електромобілі (EV) та плагін-гібриди (PHEV) проходитиме лише половина світових продажів бренду. Причину повільнішого ніж очікувалося переходу на електромобілі він бачить у різниці в цінах, що зберігається. На думку топ-менеджера, протягом якогось часу електромобілі залишатимуться дорожчими, ніж аналогічні моделі з ДВЗ. При цьому попитом користуватимуться компактні та середньорозмірні автомобілі.
Готуючись до продовження виробництва A-Class, Mercedes перебудував свій завод у Раштатті, Німеччина. Модернізація дозволить виготовяти на одному майданчику автомобілі на платформі MFA та новій електричній архітектурі MMA. Остання підтримує звичайні ДВЗ та плагін-гібридні й повністю електричні силові установки.
Першим платформу MMA отримає компактний седан CLA третього покоління. Перший його прототип компанія побудувала у вересні 2023 року. Бензинові версії наступного CLA комплектуватимуть новим 4,0-циліндровим двигуном Mercedes M282. Виробництво агрегату налагодить компанія Geely у Китаї. Його використовуватимуть у майбутніх моделях Geely, Lynk&Co та Volvo.
Електричні версії нового CLA отримають одно- або двомоторну силову установку та декілька варіантів акумуляторних блоків. Очікується, що без підзаряджання електроседан проїжджатиме до 750 км.