Эти средства должны были потратить на съемки и производство ежегодного календаря Pirelli, выпускаемого с 1964 года
Італійський виробник автомобільних шин Pirelli відомий не тільки своєю основною продукцією, а й неймовірно провокаційними фотокалендарями. Уперше календар було опубліковано в 1964 році. Тоді він і став справжньою сенсацією, принісши компанії додаткову популярність. Над створенням календаря працюють тільки найкращі світові фотографи і найкращі моделі, актриси та суперзірки. Він виходить обмеженим тиражем і поширюється тільки серед “сильних світу цього”, тому знайти його в журнальних крамницях не вийде.
Однак побачити фотокалендар цьогоріч не вийде, оскільки компанія відмовилася від його випуску через пандемію. Про це написали на офіційному сайті компанії. Pirelli вжила низку заходів, спрямованих на боротьбу з COVID-19, епіцентром якого в Європі стала Італія. Діючи в тому ж руслі, проект “the Cal” жертвує бюджет, призначений для календаря, на дослідження та боротьбу з коронавірусом. Як заявив виконавчий віце-президент і генеральний директор Pirelli Марко Тронкетті Провера, команда не має наміру залишати проект і повернеться до нього “коли настане час”.