X

Pininfarina показала 1900-сильний гіперкар Battista Targamerica

Італійське дизайнерське ательє Automobili Pininfarina представило на Тижні швидкості в Каліфорнії ексклюзивний родстер Battista Targamerica. Електричний гіперкар виготовлений в єдиному екземплярі та має у своєму арсеналі 1900 к.с.

Автомобіль створений на замовлення відомого заможного американського колекціонера та великого шанувальника творчості компанії Pininfarina. Головна відмінність новинки полягає в тому, що це перший родстер на базі моделі Pininfarina Battista. Майстри італійського ательє провели велику роботу, щоб забезпечити кузову новинки необхідну жорсткість, а також доопрацювали дизайн задньої частини машини. Крім перероблених зовнішніх панелей кузова, компанії довелося змінити монокок, що несе, з вуглецевого волокна.

Ексклюзивний родстер отримав двоколірне забарвлення з використанням сріблястого відтінку Argento Liquido Gloss та блакитного Iconica Blu Gloss за мотивами 1986 року Ferrari Testarossa Spider, яке побудували на замовлення Джанні Аньєллі (Gianni Agnelli).

1986 року Ferrari Testarossa Spider Джанні Аньєллі

Смужки Iconica Blu під заднім крилом було намальовано вручну. Ще один особливий штрих – унікальні керамічні поліровані литі диски з чорними анодованими алюмінієвими центральними ковпаками та п’ятиспицевим дизайном.

Відкритий інтер’єр відрізняється коричневою шкіряною оббивкою, що контрастує з чорною шкірою на панелі приладів і рульовому колесі. Підголівники прикрасив фірмовий логотип F, а між сидіннями встановлено пам’ятну декоративну табличку.

У комплекті до машини компанія підготувала індивідуальний комплект дорожніх сумок із тієї ж шкіри, яка використовується в обробці салону та прикрашена тисненням у вигляді силуету Battista Targamerica.

Головною особливістю інтер’єру є індивідуальний тримач для сигар та хьюмідор, створені спеціально для клієнта. Він вміщує до трьох сигар і має підсвічування, яке змінюється залежно від вибраного режиму керування.

Pininfarina Battista Targamerica має електричний силовий агрегат створений компанією Rimac. Чотири електродвигуни забезпечують загальну потужність 1398 кВт/1900 к.с. і момент, що крутить, 2340 Нм, а місткість акумулятора становить 120 кВт-год. За даними Pininfarina, розгін від 0 до 100 км/год займає менше ніж 2 секунди, а максимальна швидкість перевищує позначку 300 км/год.