Пікап Isuzu D-Max перейде на електротягу
Японська компанія Isuzu Motors представила концепт електричного пікапа D-Max EV. Імовірно, це провісник електричної версії популярної однойменної дизельної моделі, яка випускається з 2002 року.
Концепт укомплектований двома електродвигунами (по одному на осі) сукупною віддачею 174 к.с. та 240 Нм крутного моменту. Нинішній D-Max третього покоління використовує 1,9-літровий турбодизель, що генерує 150 к.с. та 350 Нм. Ємність тягової батареї D-Max EV — 66,9 кВт•год. Запас ходу не уточнюється, але, як очікується, він буде меншим за 480 км. Корисне навантаження перевищить 1 тонну. Буксирувальна здатність складе 3,5 тонни.
Як повідомили в Isuzu, на «обраних ринках материкової Європи» D-Max EV з’явиться наступного року. Першим електропікап зможуть оцінити мешканці Норвегії. Терміни появи новинки в інших країнах, включаючи Велику Британію, залежатимуть від «потреб ринку та зрілості зарядної інфраструктури для електромобілів».
У Великій Британії Isuzu D-Max EV доведеться конкурувати з Maxus T90. На початку 2025 року до них приєднається електричний пікап KGM O100 від південнокорейської компанії KG Mobility (раніше SsangYong).
У США «японцю» протистоятимуть Ford F-150 Lightning та Tesla Cybertruck. За інформацією Bloomberg, 2026 року на ринок вийде невеликий електричний пікап для масового ринку від Ford.