В серийных автомобилях они появятся к 2026 году
Цього року компанія Peugeot привезла на виставку побутової електроніки SEC 2023 прямокутне кермо, натхнене відеоіграми — Hypersquare. Презентація технології електронного управління відбулася через десять років після появи панелі приладів i-Cockpit Peugeot. Впровадження Hypersquare у серійні моделі стане черговим проривом у взаємодії водія та автомобіля. Зі слів генерального директора бренду Лінди Джексон, у серійних автомобілях нова технологія з’явиться за три роки.
Можливості інноваційного рульового колеса компанія продемонструвала на прикладі футуристичного концепту Inception з автопілотом четвертого рівня автономності. На квадратному обіді встановлені чотири круглі контролери, які використовуються для керування основними функціями автомобіля. При активації автопілота кермо шоу-кара автоматично ховається у передню панель.
Як кажуть у Peugeot, електронне керування дозволить різко скоротити кількість поворотів керма між блокуваннями. Тобто водієві не доведеться відривати руки від ободу та схрещувати їх на різких поворотах. На думку розробників, за рахунок відсутності механічного зв’язку з передніми колесами нове електронне кермо дозволить створити глибший зв’язок із автомобілем.
Цілком ймовірно, незвичайний дизайн керма викличе неоднозначну реакцію, але Peugeot до цього не звикати. Дизайнери компанії полюбляють експериментувати із інтер’єрами автомобілів. Зокрема, у фірмовому i-Cockpit невелике кермо встановлено практично на колінах водія. При цьому дивитися на високо встановлену панель приладів доводиться через обід.
Вперше i-Cockpit з’явився у 2012 році у Peugeot 208 і був неоднозначно сприйнятий водіями, але згодом став хітом. Чи буде нове переосмислення кермового управління сприйняте клієнтами марки, покаже час. Як кажуть у компанії, технологія вже тестується на клієнтах і відгуки багатообіцяючі. У серійних моделях Hypersquare буде повністю сумісний із подушкою безпеки.