Peugeot і Citroen перестануть випускати компактні автомобілі: в чому причина
Французька PSA Group найближчим часом завершить виробництво двох колись популярних автомобілів – Peugeot 108 і Citroen C1. Пежо і Сітроен змушені зняти моделі з виробництва через зниження попиту і посилення екологічних норм. Але ми вже знаємо, що на зміну цим Сіті-карам прийде компактний кросовер.
За іфнормацією Automotive News, ще два роки тому керівництво PSA ухвалило рішення продати Тойота частку заводу в Чехії, де на одній лінії складають Citroen C1, Peugeot 108 і Toyota Aygo.
У такого рішення є кілька причин. Передусім — уникнення збитків, яких виробник зазнає якраз у цьому секторі. За статистикою, останнім часом попит на сіті-кари тільки зменшується. Це доводять дані аналітичного агентства HIS Markit. У 2010 році на цей сегмент ринку в Європі припадало 10,9% продажу. До 2019 року частка в загальному продажу скоротилася до 7,4%. Цілком ймовірно, на тлі зростання популярності кросоверів і позашляховиків ця цифра зменшуватиметься і далі, і в PSA це чудово розуміють.
Крім того, через посилення норм шкідливих викидів концерну доводиться встановлювати на найменші моделі дорогі системи фільтрації вихлопних газів. Нагадаємо, що незабаром PSA об’єднається з FCA і їй стануть доступні додаткові гібридні та електричні технології, які в майбутньому можна використовувати для створення нових моделей Пежо і Сітроен.