За 15 лет компания выпустила более 5 миллионов автомобилей этой модели
Сьогодні, 24 лютого 2023 року, виповнюється 40 років одній із найпопулярніших моделей Peugeot — міській малолітражці Peugeot 205. З 1983 по 1998 рік випущено 5 278 050 екземплярів моделі, що стало особистим рекордом бренду. Особливою популярністю Peugeot 205 користувався у Європі.
Причиною такого успіху стали доступний цінник, комфортний салон та ходові характеристики. На відміну від більшості попередніх моделей марки, дизайн яких розробила Pininfarina, екстер’єр хетчбека Peugeot 205 розробили штатні дизайнери на чолі із Жераром Велтером. Pininfarina «втішилася», спроєктувавши версію в кузові кабріолет, яка з’явилася у лінійці 1986 року.
Деякі елементи екстер’єру Peugeot 205, такі як радіаторна решітка із горизонтальними ламелями та смуга між задніми ліхтарями, можна знайти у нових моделях французького бренду. Інтер’єр «малолітражки» розробив відомий автомобільний дизайнер Поль Брак. Також він являється автором інтер’єрів Peugeot 604 та Peugeot 505, купе Mercedes-Benz Pagoda, BMW 7 Series та концепту BMW Turbo 1973 року.
Peugeot 205 — перший автомобіль марки із задньою торсійною підвіскою та перша модель із мотором сімейства XU. Встановлений під капотом хетчбека чотирициліндровий XUD7 робочим об’ємом 1769 куб. см та потужністю 60 к.с. порівняний за продуктивністю із бензиновими аналогами, але при цьому набагато економічніший. Комбінована витрата палива агрегату — 3,9 літра на 100 км.
На старті продажів, у 1983 році хетчбек пропонували із чотирма бензиновими та одним дизельним двигуном. В залежності від версії віддача агрегатів складала від 45 до 200 к.с. За доплату хетчбек комплектували автоматичною коробкою, що було рідкістю в ті роки. У 1984 році сімейство «205» поповнилося легендарними GTI та Turbo 16, а також тридверним хетчбеком. Пізніше до них приєдналися версії Junior, Lacoste, Gentry та багато інших.
Не менш успішна й спортивна кар’єра Peugeot 205. На його рахунку перемоги на Чемпіонаті світу із ралі у 1985 та 1986 роках та на перегонах Париж-Дакар у 1987 та 1988 роках.