Opel запустив нестандартну рекламну кампанію, присвячену запуску нового кросовера Mokka-е
Німецький бренд Opel запустив нестандартну рекламну відео-кампанію “Найкращого автомобіля 2021 року” за версією журналу AutoBild – WOW-кросовер Opel Mokka-е. Поспішайте побачити найзарядженішу новинку цієї зими на найбільшому екрані Східної Європи ТЦ «Гулівер» у самому центрі Києва! І що важливо, вже на початку 2022 року новинка Opel Mokka з’явиться в автосалонах Бренду.
“Вибираючи рекламну площину та формат презентації, ми керувалися бажанням показати авто до найменших деталей. Оригінальний дизайн передньої частини авто, розвинені колісні арки, динамічний схил даху – все, що виділяє та закохує в Opel Mokka-е цінителів сучасного дизайну», – відзначив маркетинг директор Stellantis в Україні Андрій Чабанов.
За його словами, “дії” автомобіля у відеоролику акцентують увагу на характерних рисах автомобіля. Унікальна технологія анімованої картинки дозволяє не тільки побачити кросовер, але й буквально пізнати його форми: оригінальна передня частина Opel Vizor, розвинені колісні арки, динамічний скос даху – все це закохує в його унікальний дизайн з першого погляду. Використання жовтого фонового кольору відповідає фірмовим вимогам Бренду, попутно буквально «заряджаючи» енергією людей і пожвавлюючи навколишній простір. А використання в ролику автомобіля зеленого кольору натякає на швидку появу «зеленої версії» у лінійці моделі – електрична модифікація Opel Mokka вже незабаром прибуде в Україну.
“Німецькі інженери Opel встановили на Mokka-е матричні Full-LED фари, які є унікальним обладнанням для даного сегмента. У своєму ролику цю перевагу ми підкреслили за допомогою фар, що підморгують.”, – додав Андрій Чабанов.
Таким чином, Бренд наголосив на концепції самого автомобіля: динамічний, сучасний, енергійний WOW-кросовер Opel Mokkа-е!
Розробкою даного анімаційного відео займалося агентство Visualist.studio (https://visualist.studio/). Використовуючи сучасні технології 3D виробництва та напрацьований міжнародний досвід, цей масштабний проект для компанії Opel було створено за короткий термін. Кросовер Opel Mokka і найбільший LED-екран у Східній Європі площею 4000 кв метрів, стали ідеальним симбіозом для реалізації проекту з ефектом WOW!
Бажаєте познайомитися з автомобілем Opel Mokka особисто? Заходьте на офіційний сайт Бренду в Україні, де ви зможете знайти адреси найближчих дилерів, записатися на тест-драйв, переглянути список автомобілів в наявності – і вибрати свій ідеальний варіант Opel Mokka: улюблений колір, бажана комплектація, МКПП або АКПП, ін..
Переходьте на YouTube канал Бренду, щоб побачити нестандартну рекламу WOW-кросовер Opel Mokkа-е – https://www.youtube.com/watch?v=bmrr4Pt2cpY. Поспішайте особисто побачити сучасні технології у дії! А познайомитися детальніше з WOW-кросовером Opel Mokka можна на офіційному сайті Бренду шоу-румі моделі.