X

Opel змінює свою знамениту «блискавку». Новий логотип для нового Opel Mokka

Бренд Opel буквально «заново народився» із запуском моделі Mokka. Новинка є першим носієм нового фірмового «обличчя Бренда» – Opel Vizor. Автомобіль вперше отримав повністю цифровий салон – Pure Panel. Навіть напис «Mokka» тепер виконується за допомогою спеціального шрифту і розташований по центру задніх дверей. Зміни настільки масштабні, що не обійшли і фірмовий логотип Opel: відтепер легендарна «блискавка» буде виконана в новому стилі і прикрасить всі майбутні моделі німецького автомобільного Бренда.

«Навколишній кільце стало тонше, ніжніше, точніше, виразніше. Нове кільце дозволяє ще більше підкреслити фірмову «блискавку», акцентувати на ній максимум уваги. Всі деталі загострені, з дуже маленькими радіусами заокруглення. Напис «Opel» інтегрований в нижню частину кільця і нагадує тонке гравіювання на ювелірному виробі. Цей елемент ніби символізує німецьку точність. У новій моделі Mokka ми вбудували логотип- «блискавку» в оригінальну передню частину Opel Vizor, а також ідеально розташували логотип ззаду по центру кришки багажника, додатково підкресливши ансамбль назвою моделі»,ділиться своїми враженнями віце-президент по дизайну Бренда Марк Адамс (Mark Adams).

Логотип у вигляді блискавки, яка вписана в кільце, прикрашає всі автомобілі Opel, починаючи з 1963 року. Залежно від моделі та року випуску, емблема могла трохи відрізнятися. Наприклад, в 1970 році були розроблені і почали застосовуватися перші чіткі принципи єдиного дизайну та оформлення для всіх областей діяльності компанії. Корпоративний дизайн вперше був змінений в 1987 році. Подальші зміни відбулися вже в новому тисячолітті – наприклад, тоді «блискавка» отримала тривимірну форму, а однотипні логотипи та емблеми Бренда на різних продуктах ментально зближували їх один з одним. Починаючи з 2016 року, всі моделі Opel прикрашені гострокутною хромованою блискавкою. Новий офіційний логотип Бренда був розроблений влітку 2017 року – він був виконаний в плоскій формі. Оновлена «блискавка» ідеально поєднується з подібним двомірним логотипом, вона відмінно підходить для реклами і комунікації в новому «цифровому» світі. А тепер нове покоління Opel Mokka стане першим автомобілем Бренда, який отримає не тільки оригінальне оформлення «Opel Vizor», але також і новий логотип Бренда.