Близько 600 км: електромобілі Opel і Peugeot стали крутішими
Французький концерн Groupe PSA, що володіє марками Citroen, Peugeot, DS і Opel, розробив нову електромобільну платформу. Вона ляже в основу автомобілів С і D сегменту. Зараз усі моделі виробника складають на єдиній платформі CMP. Вона підходить як для моделей з ДВЗ, так і для електрокарів.
Здавалося б, якщо CMP така хороша й універсальна, тоді навіщо виробник вирішив від неї відмовитися? Один мінус усе ж є — на її основі можна будувати тільки компактні автомобілі.
Новий “візок” отримав назву eVMP (Electric Vehicle Modular Platform). Він ляже в основу всіх електромобілів і гібридів марки. Платформа передбачає розташування двигуна на задній осі, аналогічно платформі MEB від Volkswagen. Отже, нові електромобілі Сітроен, Опель і Пежо отримають задній привід, що може натякати на драйверський характер авто в разі встановлення потужних моторів.
Платформа eVMP також передбачає використання батарейних блоків ємністю 40-100 кіловат-годин. Максимальний пробіг на одному заряді акумулятора становитиме 650 км за циклом WLTP.
Нова платформа ляже в основу майбутніх електрокарів Citroen, Peugeot, Opel і преміальних DS. Цілком можливо, що її використовуватимуть і під час будівництва електрокарів Fiat, Chrysler, Alfa Romeo, а також спортивних Maserati. Не так давно PSA і FCA об’єдналися в один із найбільших автоконцернів світу. Перші моделі на eVMP зійдуть із конвеєра в 2023 році.