В этом шлеме он выступал на Гран-при Германии 1976 года
Bonhams виставив на продаж шолом AGV, у якому австрійський автогонщик, триразовий чемпіон світу у Формули-1 Нікі Лауда виступав на Гран-прі Німеччині 1976 року. На другому колі Ferrari 312T2 вилетів за межі траси. Автомобіль ударився в крен, відскочив назад на трасу й спалахнув, перш ніж його збив Бретт Лангер. Автомобіль Лангера своєю чергою протаранив Харальд Ертль. Ця аварія стала найвідомішою в автоспорті та кардинально змінила ставлення до безпеки у Формулі-1.
Права сторона шолома Лауди від вогню не постраждала, але яскраво-червона фарба облупилася. Також трохи відшарувався напис «Niki Lauda» у нижній частині. При цьому ліва демонструє те, що довелося пережити Лауді, чекаючи того, поки його витягнуть з палаючого автомобіля. Візор частково розплавився від високої температури та скрутився. На пластиковій поверхні з’явилися сотні крихітних бульбашок. Як йдеться в описі, піна в шоломі стиснулася і він зіслизнув з голови Лауди. Лауда дивом уникнув смерті, отримавши жахливі опіки обличчя та ушкодження легень. Через 42 дні він взяв участь у Гран-прі Італії, де фінішував четвертим.
Трагічна іронія у тому, що Лауда хотів бойкотувати гонку. Його непокоїла відсутність заходів безпеки на трасі довжиною 22,8 км, врізаною в лісистий схил гори Ейфель. Але решта учасників з невеликою перевагою проголосувала за проведення гонки. Застереженням не став навіть обіцяний синоптиками дощ. Так і сталося. Невеликий дощ намочив трасу, й Лауда почав гонку на мокрих шинах. Після першого кола він заїхав у бокси, щоби встановити сухі шини. Але це його не врятувало.
Аукціон Bonhams, на якому планували продати шолом Нікі Лауда та кількох інших відомих гонщиків, відбувся 4 травня на міжнародному автодромі в Майамі. Через різницю в часі поки не відомо, чи знайшлися охочі його придбати. Організатори розраховували продати його за 50 000 – 60 000 доларів. Частину з них передадуть ЮНІСЕФ.