Новий Volkswagen Arteon 2021 порадував гібридними установками і новими технологіями
Volkswagen Arteon, який є найбільшою моделлю бренду, пройшов планове оновлення. Крім того, в сімействі з’явився абсолютно новий спортивний універсал Arteon Shooting Brake. Ліфтбек і універсал мають однакову довжину і ширину, яка досягає 4866 і 1871 мм відповідно. Також у версій однакова колісна база (2840 мм), а от висота у них різна. Зокрема, ліфтбек на 19 мм нижчий за шутінг-брейк.
Об’єм багажного відділення в універсала становить 565 л і 1632 літрів за умови складених задніх сидінь. Показники ліфтбека трохи скромніші — 563 і 1557 літра відповідно. Зовнішність оновленого Arteon залишилася впізнаваною. А стосовно змін екстер’єру, то в передній частині з’явилася світлодіодна смуга, яка візуально поєднує фари, хромовані елементи в оздобленні, інші повітрозабірники, нові задні світлодіодні ліхтарі та спортивну вихлопну систему з новим дифузором.
У салоні оновленого Arteon з’явилася нова мультимедійна система MIB3 з підтримкою Android Auto і Apple CarPlay, бездротова зарядка для смартфона, 700-ватна аудіосистема Harman / Kardon і підсвічування із тридцятьма відтінками, “автопілот” Travel Assist. Також в оснащення входить цифрова приладова панель Digital Cockpit Pro із 10,25-дюймовим екраном і камера заднього виду, огляд якої збільшили з 90 до 170 градусів.
Виробник суттєво переглянув моторну гамму моделі. До неї було додано новий гібридний силовий агрегат із підключуваним модулем, потужністю 218 к.с., який працює в парі з шестиступінчастим роботом. У компанії стверджують, що для пересування містом власникам цього авто не знадобиться ДВЗ.
Клієнти, яким потрібна велика потужність, можуть обрати Arteon R потужністю 320 к.с., що поєднує систему повного приводу з технологією R-Performance Torque Vectoring і семиступінчастий “робот”. Також доступна версія з 2,0-літровим TCI, яка розвиває 190 к. с. і 320 Нм, і “турбочетвірка” на 280 к. с. А щодо дизелів, то “Артеон” отримає 2,0-літровий агрегат з віддачею в 150 і 200 к. с.