Предсерийный прототип четырехдверного купе установил новый рекорд круга среди электромобилей
Компанія Porsche потіснила Tesla на «Північній петлі», встановивши новий рекорд кола серед електромобілів. Рекордсменом став ще неанонсований гоночний Taycan Turbo GT.
У протистояння Porsche та Tesla вже є своя історія. У червні 2023 року Tesla відправила на Нюрбургрінг Model S Plaid з додатковим пакетом, що включав карбонові гальма та шини Goodyear. Це дозволило збільшити максимальну швидкість американського електроседана та покращити час кола Porsche Taycan Turbo S.
За п’ять років, починаючи з 2019 року, гонщикам вдалося скоротити час проходження «Північної петлі» з 7:42 до 7:25 хвилин. Новий результат Taycan — 7:07.55 хвилин — ставить його в один щабель з електричними гіперкарами. Причому протягом декількох кіл час залишався однаковим.
Новий Porsche Taycan Turbo GT обійшов заряджену версію Tesla Model S Plaid на 18 секунд. Прототип німецького спорткупе виявився лише на 2,25 секунди повільнішим за повноцінний електричний гіперкар Rimac Nevera. Від Cayman GT4 RS Manthey він відстав на 4 секунди, а від нинішнього GT3 — на 7 секунд.
За кермом передсерійного прототипу «Тайкана» знаходився тестовий пілот Porsche Ларс Керн. Німецькому гонщику вдалося на декілька секунд покращити власний рекорд, встановлений на Porsche GT3 Clubsport Package покоління 991.2. Хоча до 6:35,7 хвилин Маро Енгеля на Mercedes-AMG One ще далеко.
Технічні характеристики нового Porsche Taycan не розкриваються, як і плани щодо серійного виробництва. Відомо лише, що з міркувань безпеки тестовий автомобіль був оснащений каркасом безпеки та гоночними ковшами. Повне відео кола обіцяють випустити у середині березня. Імовірно, показ приурочать до дебюту серійної версії спорткупе.